Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Високий рівень якості організації підготовки студентів на кафедрі Маркетингу

10:17, 10-03-2017

У березні 2017 відбулася перевірка навчально-методичного, кадрового та наукового забезпечення підготовки фахівців зі спеціальності 075-Маркетинг на випусковій кафедрі Державного університету телекомунікацій – кафедрі маркетингу.  Кафедра успішно відзвітувала за всіма напрямами діяльності. 

Високий рівень якості організації підготовки студентів на кафедрі маркетингу, відмічений в звітній доповіді навчально-наукового відділу університету,  став результатом виконання вимог ректора д.т.н., професора В.Б. Толубко щодо практичної складової підготовки студентів, професійної  кадрової політики університету, наданням сучасної  матеріально-технічної бази навчання, плідної роботи науково-професійного складу кафедри та є запорукою гарного працевлаштування випускників, зростання іміджу кафедри і університету.

Попереду ще багато роботи, але дружний колектив кафедри маркетингу націлений підтримувати високу планку довіри  і гарантувати якість, сучасність, інноваційність  освітньої діяльності.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 032