Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Світ маркетингу: портрет українського онлайн покупця

11:25, 16-01-2017
  • За даними компанії TNS, більш ніж для 60% українців Інтернет міцно увійшов у повсякденне життя.
  • Існує певний пул завдань і розваг, для яких люди підключаються до Інтернету буквально щодня (з усіх Інтернет-користувачів 66% бувають онлайн кожен день).
  • Одне з таких завдань – шопінг, не виходячи з дому. Сьогодні, в містах України, 3,9 млн осіб (третина від всіх Інтернет-користувачів) вже спробували і продовжують робити покупки через Інтернет.

 

Який же портрет онлайн шоппера?

  • 62% українських онлайн покупців це люди у віці 20-39 років,
  • 53% з вищою освітою,
  • 47% - підприємці, керівники або фахівці і у 39% дохід вище середнього або високий, а кожен п'ятий - житель Києва.
  • Ті, хто люблять робити покупки через онлайн сервіси - це люди, які користуються Інтернетом щодня і в середньому не менше 2 годин на день.
  • 88% з них виходять в Інтернет за допомогою декількох (2 і більше) пристроїв, - це може бути, наприклад, стаціонарний домашній комп'ютер, плюс планшет, смартфон і інше.
  • Можна сказати, що Інтернет для них - необхідність, невід'ємна частина життя: їх стаж використання Інтернету не менше 5 років, 44% вже не уявляють без нього своє життя; вони виходять в онлайн простір будинку (97%), на роботі (49%), активно шукають WiFi зони в громадських місцях (36%).

  • Ця категорія українців жодного дня не обходиться без пошуку потрібної інформації (60% підключаються до різних пошукових сервісів), електронної пошти (41%), спілкування в соціальних мережах і на форумах (40%), а багато хто також активно веде свої власні сторінки, блоги, щоденники (25%).
  • Інтернет для них також джерело функціонально потрібної інформації: новини, погода, спортивні події (такі сайти в арсеналі 28%).
  • Для третини людей Інтернет щодня служить джерелом розваги - 31% слухають музику і 28% дивляться відео онлайн.

  • Згідно даних дослідження компанії TNS, для українського онлайн шоппера важливою є якість обслуговування: 79% можуть відмовитися від покупки в інтернет-магазині через погане обслуговування і уникати цей магазин в подальшому.
  • Також вони цінують і люблять інновації: 77% хочуть бути першими, хто використовує нові технології.
  • Не варто забувати, що будь-який споживач любить знижки та акції - 61% онлайн покупців намагаються використовувати рекламні купони, що дають знижку.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 030