16 листопада 2016 р. у конференц-залі ДУТ було організовано День професії, присвячений маркетологам у галузі зв’язку.
На заході були присутні:
Відкривала свято проректор з науково-педагогічної роботи Державного університету телекомунікацій, д.т.н., проф. Беркман Любов Наумівна. Вона зазначила важливість і актуальність професії маркетологів для галузі зв’язку, підкресливши, що це подвійне свято, яке поєднало дві важливі сфери – телекомунікації і маркетингову діяльність, привітала зі святом, побажала успіхів і натхнення.
Директор інституту менеджменту і підприємництва, к.т.н. Федюнин Сергій Анатолійович у виступі підкреслив важливість професії маркетолога для сфери телекомунікацій, роль інституту у становленні майбутніх спеціалістів – маркетологів.
Завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., проф. Виноградова Олена Володимирівна. привітала всіх присутніх – однодумців, причасних до формування фахівців з професії, яка поєднує мистецтво і науку, натхнення і креатив; фахівців, від яких залежить успіх компанії, які вивчають зміни у світовій ринковій економіці, попит на товари, аналізують пропозиції конкурентів. вибираючи цільову аудиторію, залучаючи, зберігаючи і нарощуючи кількість споживачів.
Завідувач кафедри менеджменту, д.е.н., проф. Гудзь Олена Євгеніївна звернула увагу присутніх на дружні стосунки студентів спеціальності «Маркетинг», «Менеджмент», «Публічне управління» і окреслила спільні характеристики цих важливих професій.
Завідувач кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, д.е.н., проф. Гусєва Ольга Юріївна зазначила внесок економічних дисциплін своєї кафедри у формування компетенцій майбутніх маркетологів і побажала студентам успіху в оволодінні теоретичними знаннями та практичними навичками.
Приємним сюрпризом для присутніх став чудовий пісенний виступ студентки групи МРД 11 Єрмак Юлії.
В офіційний Міжнародний день маркетолога було оголошено конкурс «Я люблю маркетинг в ДУТ». Студенти провели своє перше маркетингове дослідження та виявили пріоритетні напрями розвитку маркетингу. Результатом цієї роботи стали яскраві плакати Саянни Яни, Савенко Анастасії, Побережної Світлани і Тарасюк Альони.
Студентами Саянною Яною і Єрмак Юлією було підготовлено презентації на тему «Інновації розвитку маркетингу».
За підсумками перших кроків студентів на шляху оволодіння майстерністю майбутньою професією маркетолога та результатами участі у конкурсі було визначено відповідні номінації і нагороджено магнітами «Я Y маркетинг ДУТ» найбільш активних студентів:
На згадку про участь у цій події і на добру пам'ять про свято всім гостям і студентам було вручено невеличкі солодкі сувеніри – капкейки із тематичною маркетинговою символікою.
Приємним закінченням заходу став ще один виступ чарівної зірочки групи Єрмак Юлії.
У всіх присутніх залишилося відчуття свята, важливості спеціальності «Маркетинг» і просто добрий настрій. Сподіваємося таке святкування стане доброю традицією кафедри маркетингу і студентів.