Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

СВІТ МАРКЕТИНГУ: 90% рішень ми приймаємо на автопілоті

07:59, 02-11-2016

Методологія HADI (Hypothesis-Action-Data-Insights) – це простий алгоритм – від гіпотези до зібраної інформації і висновків.  HADI-цикли базуються на науковому підході моделі Даніеля Канемана, який довів, що в голові кожної людини існує 2 системи: пілот і автопілот. Виявляється, що лише 10% власних рішень ми приймаємо у режимі «пілот», інші 90% перебувають під владою нашої підсвідомості.

І, хоча, усі ми різні, але є дещо, що, на радість маркетологам, здатне об’єднати нас у власних вимогах до ринку попиту. І це – людські психотипи.

Тип № 1 – істероїд

Життя для класичного істероїда – це одна яскрава пригода, у якій він грає головну роль. Демонстрація власних чеснот і надбань – ось що найголовніше. Це ті люди, які у жодному випадку не читатимуть довжелезний опис до товару з твого інтернет-магазину, а візьмуть той, що червоного кольору. Чи сріблястого. Не важливо, головне – виділитися з-поміж інших.

Тип № 2 – шизоїд

Шизоїд – ще той філософ у душі. Такі люди ведуть неквапливе і розмірене життя. Достатньо неквапливе, щоб вдумливо перечитати весь той довжелезний опис до товару. По декілька разів. І лише після зважування усіх плюсів/мінусів вони таки можуть щось купити.

Тип № 3 – епілептоїд

Педанти та консерватори. Вони не настільки імпульсивні, як істероїди, але і далеко не такі розважливі, як шизоїди. Запалити епілептоїда так само легко, як і сірник від вогню. А надто, якщо йдеться про необдуману купівлю «ну ду-у-уже потрібних речей».

Тип № 4 – астенік

Романтичні натури. Для них справжнє естетичне задоволення – це реклама цукерок «Рафаело», яка так і випромінює кохання і легкість буття. Представники цього типу дуже часто невпевнені в собі, а тому, якщо тобі вдасться хоч трошки підняти його/її самооцінку – вдасться продати і самовар 1968 року випуску.

Як дізнатися, до якого типу належить той чи інший клієнт? Насправді існує безліч способів – від коротеньких навідних запитань у рамках анкетування (хочете отримати 5 % знижки на самовар? Зареєструйтесь на сайті, ввівши пошту і відповіді на декілька коротесеньких запитань…) до послуг професійних маркетологів, які собаку з’їли на цій сегментації.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 732