Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

СВІТ МАРКЕТИНГУ: 90% рішень ми приймаємо на автопілоті

07:59, 02-11-2016

Методологія HADI (Hypothesis-Action-Data-Insights) – це простий алгоритм – від гіпотези до зібраної інформації і висновків.  HADI-цикли базуються на науковому підході моделі Даніеля Канемана, який довів, що в голові кожної людини існує 2 системи: пілот і автопілот. Виявляється, що лише 10% власних рішень ми приймаємо у режимі «пілот», інші 90% перебувають під владою нашої підсвідомості.

І, хоча, усі ми різні, але є дещо, що, на радість маркетологам, здатне об’єднати нас у власних вимогах до ринку попиту. І це – людські психотипи.

Тип № 1 – істероїд

Життя для класичного істероїда – це одна яскрава пригода, у якій він грає головну роль. Демонстрація власних чеснот і надбань – ось що найголовніше. Це ті люди, які у жодному випадку не читатимуть довжелезний опис до товару з твого інтернет-магазину, а візьмуть той, що червоного кольору. Чи сріблястого. Не важливо, головне – виділитися з-поміж інших.

Тип № 2 – шизоїд

Шизоїд – ще той філософ у душі. Такі люди ведуть неквапливе і розмірене життя. Достатньо неквапливе, щоб вдумливо перечитати весь той довжелезний опис до товару. По декілька разів. І лише після зважування усіх плюсів/мінусів вони таки можуть щось купити.

Тип № 3 – епілептоїд

Педанти та консерватори. Вони не настільки імпульсивні, як істероїди, але і далеко не такі розважливі, як шизоїди. Запалити епілептоїда так само легко, як і сірник від вогню. А надто, якщо йдеться про необдуману купівлю «ну ду-у-уже потрібних речей».

Тип № 4 – астенік

Романтичні натури. Для них справжнє естетичне задоволення – це реклама цукерок «Рафаело», яка так і випромінює кохання і легкість буття. Представники цього типу дуже часто невпевнені в собі, а тому, якщо тобі вдасться хоч трошки підняти його/її самооцінку – вдасться продати і самовар 1968 року випуску.

Як дізнатися, до якого типу належить той чи інший клієнт? Насправді існує безліч способів – від коротеньких навідних запитань у рамках анкетування (хочете отримати 5 % знижки на самовар? Зареєструйтесь на сайті, ввівши пошту і відповіді на декілька коротесеньких запитань…) до послуг професійних маркетологів, які собаку з’їли на цій сегментації.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 818