Методологія HADI (Hypothesis-Action-Data-Insights) – це простий алгоритм – від гіпотези до зібраної інформації і висновків. HADI-цикли базуються на науковому підході моделі Даніеля Канемана, який довів, що в голові кожної людини існує 2 системи: пілот і автопілот. Виявляється, що лише 10% власних рішень ми приймаємо у режимі «пілот», інші 90% перебувають під владою нашої підсвідомості.
І, хоча, усі ми різні, але є дещо, що, на радість маркетологам, здатне об’єднати нас у власних вимогах до ринку попиту. І це – людські психотипи.
Тип № 1 – істероїд
Життя для класичного істероїда – це одна яскрава пригода, у якій він грає головну роль. Демонстрація власних чеснот і надбань – ось що найголовніше. Це ті люди, які у жодному випадку не читатимуть довжелезний опис до товару з твого інтернет-магазину, а візьмуть той, що червоного кольору. Чи сріблястого. Не важливо, головне – виділитися з-поміж інших.
Тип № 2 – шизоїд
Шизоїд – ще той філософ у душі. Такі люди ведуть неквапливе і розмірене життя. Достатньо неквапливе, щоб вдумливо перечитати весь той довжелезний опис до товару. По декілька разів. І лише після зважування усіх плюсів/мінусів вони таки можуть щось купити.
Тип № 3 – епілептоїд
Педанти та консерватори. Вони не настільки імпульсивні, як істероїди, але і далеко не такі розважливі, як шизоїди. Запалити епілептоїда так само легко, як і сірник від вогню. А надто, якщо йдеться про необдуману купівлю «ну ду-у-уже потрібних речей».
Тип № 4 – астенік
Романтичні натури. Для них справжнє естетичне задоволення – це реклама цукерок «Рафаело», яка так і випромінює кохання і легкість буття. Представники цього типу дуже часто невпевнені в собі, а тому, якщо тобі вдасться хоч трошки підняти його/її самооцінку – вдасться продати і самовар 1968 року випуску.
Як дізнатися, до якого типу належить той чи інший клієнт? Насправді існує безліч способів – від коротеньких навідних запитань у рамках анкетування (хочете отримати 5 % знижки на самовар? Зареєструйтесь на сайті, ввівши пошту і відповіді на декілька коротесеньких запитань…) до послуг професійних маркетологів, які собаку з’їли на цій сегментації.