Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Візитка першокурсника

08:29, 27-10-2016

26 жовтня в актовій залі Державного університету телекомунікацій відбувся урочистий захід

«Візитка першокурсника»

«Візитка першокурсника» - це унікальна нагода для наших студентів проявити себе, показати свої вміння. Це шанс заявити про себе та свої таланти на весь університет! У хорошому сенсі стати зіркою, адже кожному є що продемонструвати і чим пишатися.

В конкурсній програмі приймали участь: факультет інформаційних технологій, факультет телекомунікацій, навчально-науковий інститут захисту інформації, навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва.

Від спеціальності «Маркетинг» за команду навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва виступали студенти першого курсу групи МРД 11 Єрмак Юлія та Кошіль Андрій.

Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва отримав нагороду у номінаціях «Кращий вокал», «Кращий танець», «Премія за артистизм».

Вітаємо переможців!!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 318