21 жовтня 2016 року на кафедрі маркетингу відбулося перше засідання студентського наукового гуртка «ІТ - маркетолог» у новому навчальному році.
Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка доцента кафедри Н.О. Євтушенко, викладачів кафедри маркетингу: доцента Л.О. Плахотнікової та старшого викладача О.В. Крижко, а також наукового студентського активу.
У ході засідання особливу увагу було приділено перспективним напрямкам науково-дослідної роботи гуртка «ІТ - маркетолог» та затвердженню плану роботи гуртка на 2016-2017 н.р.
Перспективні напрями наукового гуртка визначалися, виходячи із сучасних проблем формування ринку товарів (послуг) в Україні. НДР зорієнтовано на вивчення тенденцій розвитку в умовах кризи ринків промислової продукції, освітніх послуг, консалтингових послуг та рекламних посередників. Передбачено вивчення маркетингової поведінки споживачів в сфері діяльності споживчої кооперації України. Також у планах роботи гуртка - розробки комплексу маркетингових комунікацій вітчизняних підприємств та компаній, маркетингової стратегії просування товарів та послуг на відповідних ринках.
Результати досліджень гуртка «ІТ - маркетолог» передбачено впроваджувати у навчальний процес і практичну діяльність підприємств та організацій.