Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Двадцята міжнародна виставка реклами Rex 2016

10:07, 21-09-2016

20  вересня  2016 р. завідувач кафедри маркетингу д.е.н., проф. Виноградова О.В. відвідала ХХ Міжнародну виставку реклами «REX 2016»

Ця виставка є значимою щорічною подією у світі реклами, поєднуючи інноваційні креативні пропозиції в сфері реклами та інструментарій втілення у життя самих вибагливих рішень виробників для просунення товарів і послуг. 

На виставці понад 125 компаній представили новинки у сферах рекламно-сувенірної продукції, корпоративної символіки, P.O.S., візуальних комунікацій, обладнання, Ambient Media, Digital-технологій, handmade-сувенірів.

Цікавим напрямом стала самостійна експозиція REX SIGN -  візуальні комунікації - один з найбільш активних на сьогодні сегментів рекламного ринку України завдяки реалізації нестандартних рішень в оформленні точки продажів, які дозволять рітейлерам, в комплексі з іншими складовими, створити ту неповторну атмосферу, яка приверне клієнтів і забезпечує довгострокові успішні взаємини реалізації його місії.

Насичена програма заходів у форматі нон-стоп проходила у спікер-зоні. Свої пропозиції щодо організації маркетингу всередині компанії і особистого бренду представила відомий фахівець з маркетингу, І. Брицька, директор з маркетингу, компанія "Хедхантер".

Аргументовано виступив П. Флейшер, директор з розвитку, ТОВ "БІНОТЕЛ" з доповіддю «Колтрекінг: оцінюємо, скільки дзвінків від клієнтів надходить з різних рекламних майданчиків, кампаній і каналів комунікацій з клієнтами».

Не менш цікавою була доповідь «Стандартизація обміну даними на ринку зовнішньої реклами», представлена К.М. Чечелем, керуючим директором ТОВ "АРТ ПРО" (SPYOUTDOOR™).

На виставці був широко представлений Конференц-блок про рекламно-сувенірну продукцію від Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 682