20 вересня 2016 р. завідувач кафедри маркетингу д.е.н., проф. Виноградова О.В. відвідала ХХ Міжнародну виставку реклами «REX 2016».
Ця виставка є значимою щорічною подією у світі реклами, поєднуючи інноваційні креативні пропозиції в сфері реклами та інструментарій втілення у життя самих вибагливих рішень виробників для просунення товарів і послуг.
На виставці понад 125 компаній представили новинки у сферах рекламно-сувенірної продукції, корпоративної символіки, P.O.S., візуальних комунікацій, обладнання, Ambient Media, Digital-технологій, handmade-сувенірів.
Цікавим напрямом стала самостійна експозиція REX SIGN - візуальні комунікації - один з найбільш активних на сьогодні сегментів рекламного ринку України завдяки реалізації нестандартних рішень в оформленні точки продажів, які дозволять рітейлерам, в комплексі з іншими складовими, створити ту неповторну атмосферу, яка приверне клієнтів і забезпечує довгострокові успішні взаємини реалізації його місії.
Насичена програма заходів у форматі нон-стоп проходила у спікер-зоні. Свої пропозиції щодо організації маркетингу всередині компанії і особистого бренду представила відомий фахівець з маркетингу, І. Брицька, директор з маркетингу, компанія "Хедхантер".
Аргументовано виступив П. Флейшер, директор з розвитку, ТОВ "БІНОТЕЛ" з доповіддю «Колтрекінг: оцінюємо, скільки дзвінків від клієнтів надходить з різних рекламних майданчиків, кампаній і каналів комунікацій з клієнтами».
Не менш цікавою була доповідь «Стандартизація обміну даними на ринку зовнішньої реклами», представлена К.М. Чечелем, керуючим директором ТОВ "АРТ ПРО" (SPYOUTDOOR™).
На виставці був широко представлений Конференц-блок про рекламно-сувенірну продукцію від Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України.