Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Двадцята міжнародна виставка реклами Rex 2016

10:07, 21-09-2016

20  вересня  2016 р. завідувач кафедри маркетингу д.е.н., проф. Виноградова О.В. відвідала ХХ Міжнародну виставку реклами «REX 2016»

Ця виставка є значимою щорічною подією у світі реклами, поєднуючи інноваційні креативні пропозиції в сфері реклами та інструментарій втілення у життя самих вибагливих рішень виробників для просунення товарів і послуг. 

На виставці понад 125 компаній представили новинки у сферах рекламно-сувенірної продукції, корпоративної символіки, P.O.S., візуальних комунікацій, обладнання, Ambient Media, Digital-технологій, handmade-сувенірів.

Цікавим напрямом стала самостійна експозиція REX SIGN -  візуальні комунікації - один з найбільш активних на сьогодні сегментів рекламного ринку України завдяки реалізації нестандартних рішень в оформленні точки продажів, які дозволять рітейлерам, в комплексі з іншими складовими, створити ту неповторну атмосферу, яка приверне клієнтів і забезпечує довгострокові успішні взаємини реалізації його місії.

Насичена програма заходів у форматі нон-стоп проходила у спікер-зоні. Свої пропозиції щодо організації маркетингу всередині компанії і особистого бренду представила відомий фахівець з маркетингу, І. Брицька, директор з маркетингу, компанія "Хедхантер".

Аргументовано виступив П. Флейшер, директор з розвитку, ТОВ "БІНОТЕЛ" з доповіддю «Колтрекінг: оцінюємо, скільки дзвінків від клієнтів надходить з різних рекламних майданчиків, кампаній і каналів комунікацій з клієнтами».

Не менш цікавою була доповідь «Стандартизація обміну даними на ринку зовнішньої реклами», представлена К.М. Чечелем, керуючим директором ТОВ "АРТ ПРО" (SPYOUTDOOR™).

На виставці був широко представлений Конференц-блок про рекламно-сувенірну продукцію від Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 752