Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедра обрала новий напрям наукових досліджень

15:22, 25-11-2014

Восени 2014 р. кафедрою було сформульовано новий напрям наукових пошуків – „Управління інноваційною діяльністю”.

Для успішної інтеграції у світовий економічний простір Україна має змінити парадигму економічного поступу – здійснити перехід до інноваційної моделі свого розвитку. Сучасне економічне зростання підприємств характеризується переходом до безперервного інноваційного процесу.  Зростання виробництва і сучасні вимоги до  якості виробництва товарів і послуг вирішальним чином залежать від інновацій, які дозволяють компаніям займати лідерські позиції. У зв'язку з цим, інновації стають ключовим стратегічним чинником розвитку і додатковою вартістю будь-якого підприємства. Уміння формувати й ефективно використовувати інноваційний потенціал стає ключовим щодо забезпечення конкурентоспроможності та стрімкого розвитку вітчизняних підприємств.

Визнання пріоритетності інноваційного поступу підприємств, проголошення державної політики, спрямованої на інноваційну модель економічного розвитку, зумовлюють особливу актуальність розв’язання проблеми формування ефективної системи управління інноваційними процесами.

Науково-дослідна робота кафедри Управління інноваційною діяльністю охопить основні аспекти нової наукової тематики:

  • Концепція та ключові характеристики нової парадигми стратегічного управління інноваційним розвитком.

  • Інноваційна діяльність, пошук та розширення нових можливостей підприємств сфери телекомунікацій та інформатизації.

  • Формування організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком та трансфер технологій.

  • Типологія стратегій та моделі інноваційного розвитку підприємства.

  • Прогнозування розвитку бізнес-моделей і технологій телекомунікаційної галузі.

  • Інформаційні системи в інноваційній діяльності та інформаційно-аналітичне забезпечення управління інноваційним розвитком підприємства.

  • Маркетинговий підхід до розроблення і виведення інновацій на ринок та управління інноваційними ризиками.

  • Управління портфелем інноваційних проектів і формування карти маршруту та провайдинг інновацій.

  • Формування і розвиток інноваційного потенціалу підприємства.

  • Інноваційне лідерство. Мотивація і стимулювання інноваційної діяльності.

Управління інноваційною діяльністю – твої ідеї змінюють світ!

 


 

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 22 702