29 травня на нараді ДУТ завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В. виступила із доповіддю на тему «Зміст підготовки фахівців з маркетингу»
Епіграфом до виступу були взяти слова відомого вченого-маркетолога Пітера Друкера «Результати залежать від маркетингу і нових технологій,все інше - витрати.…». Саме маркетинг дає можливість ув'язати виробничі потужності підприємства і потреби ринку у відповідній продукції.
У доповіді Виноградова О.В. підкреслила, що зараз в Україні підготовку майбутніх маркетологів здійснюють понад 100 вищих навчальних закладів. Проте, аналіз ринку праці показує, що роботодавців не завжди задовольняє той рівень вмінь та навичок, які зараз надають випускникам ці навчальні заклади. Під час навчання вони недостатньо уваги приділяють формуванню фахових компетентностей, що є одним зі індикаторів здібностей, які стосуються професії маркетолога.
Тож існує потреба у новій парадигмі підготовки фахівців з маркетингу, яка б враховувала сучасні інновації у сфері освіти, поєднуючи глибокі теоретичні знання і орієнтовані на реальні запити роботодавців практичні уміння та навички.
Саме така місія підготовки майбутніх фахівців, закладена керівництвом Державного університету телекомунікацій, стала базою для визначення тимчасового стандарту, профілю освітньо-професійної програми, навчального плану та структурно-логічної схеми підготовки бакалаврів у галузі знань «Менеджмент та адміністрування», спеціальності «Маркетинг».
У відповідності до нових вимог МОН України, запитів роботодавців, вимог Кваліфікаційного комітету Української асоціації з маркетингу було сформовано комплекс загальних та фахових компетентностей майбутніх маркетологів, які набуваються у результаті вивчення дисциплін навчального плану. Вимоги роботодавців як те на що повинне бути націлене навчання - максимально були враховані при формуванні переліку дисциплін, кожна з яких створює свої компетенції. Кожній вимозі – як запланованому результату навчання – поставлені у відповідність дисципліни, після вивчення яких студент отримає саме ті компетентності, які влаштують роботодавця. Дисципліни, які відповідають за формування загальних та професійних компетентностей відображені у відповідних розділах навчального плану.
Особливо підкреслено, що у межах навчального процесу планується після відповідного тестування видавати сертифікати університету щодо успішного проходження дисциплін курсової підготовки:
Таким чином, зміст навчання за сформованим планом підготовки бакалаврів з маркетингу поєднує класичну академічну освіту, спрямовану на ґрунтовну фундаментальну, базову економічну підготовку, з прикладним навчанням для розвитку професійних, соціальних та інших компетенцій маркетологів та враховує специфіку маркетингової діяльності в галузі інформаційних комунікацій