Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

СТВОРЕННЯ НОВОЇ ВИПУСКОВОЇ КАФЕДРИ - КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

14:00, 25-04-2016

У вересні 1990 року відповідно до наказу ректора університету була створена кафедра "Управління підприємствами зв'язку". Основним напрямком роботи кафедри була підготовка студентів старших курсів інженерних факультетів в області організації, планування і управління підприємствами електрозв'язку.

З 1994 року кафедра почала готувати фахівців за спеціальністю "Менеджмент у виробничий сфері". Спочатку - за заочною формою навчання, а з 1995 року і за денною.

З 1996 року підготовка фахівців стала проводитися за напрямом 0502 "Менеджмент", спеціальність 7.050201 "Менеджмент організацій".

У 2001 році назву кафедри було приведено у відповідність з основними напрямками її діяльності. З цього часу вона називалася кафедрою «Менеджменту».

У липні 2003 року від кафедри менеджменту відокремилася кафедра управління підприємствами зв'язку, для організації проведення навчальної роботи з дисциплін напряму «Менеджмент», що мають галузеву специфіку. Це було своєрідне друге народження кафедри "Управління підприємствами зв'язку".

У жовтні 2014 року кафедра управління підприємствами зв'язку була реорганізована в кафедру «Управління інноваційною діяльністю». З цього часу в навчально-наукові інтереси кафедри увійшли проблеми управління інноваційною діяльністю.

У квітні 2016 року було прийнято рішення про переорієнтацію кафедри управління інноваційною діяльністю і кафедра отримала новий напрямок діяльності і назву - кафедра «Маркетингу».

Кафедра маркетингу була сформована як випускова і ініціювала відкриття нової навчальної спеціальності 073 - «Маркетинг».

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 054