У вересні 1990 року відповідно до наказу ректора університету була створена кафедра "Управління підприємствами зв'язку". Основним напрямком роботи кафедри була підготовка студентів старших курсів інженерних факультетів в області організації, планування і управління підприємствами електрозв'язку.
З 1994 року кафедра почала готувати фахівців за спеціальністю "Менеджмент у виробничий сфері". Спочатку - за заочною формою навчання, а з 1995 року і за денною.
З 1996 року підготовка фахівців стала проводитися за напрямом 0502 "Менеджмент", спеціальність 7.050201 "Менеджмент організацій".
У 2001 році назву кафедри було приведено у відповідність з основними напрямками її діяльності. З цього часу вона називалася кафедрою «Менеджменту».
У липні 2003 року від кафедри менеджменту відокремилася кафедра управління підприємствами зв'язку, для організації проведення навчальної роботи з дисциплін напряму «Менеджмент», що мають галузеву специфіку. Це було своєрідне друге народження кафедри "Управління підприємствами зв'язку".
У жовтні 2014 року кафедра управління підприємствами зв'язку була реорганізована в кафедру «Управління інноваційною діяльністю». З цього часу в навчально-наукові інтереси кафедри увійшли проблеми управління інноваційною діяльністю.
У квітні 2016 року було прийнято рішення про переорієнтацію кафедри управління інноваційною діяльністю і кафедра отримала новий напрямок діяльності і назву - кафедра «Маркетингу».
Кафедра маркетингу була сформована як випускова і ініціювала відкриття нової навчальної спеціальності 073 - «Маркетинг».