Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Рейтинг 50 найбільш інноваційних компаній The Boston Consulting Group (BCG).

12:05, 10-03-2016

The Boston Consulting Group (BCG) склала рейтинг найбільш інноваційних компаній світу. Пальму першості в галузі інновацій з 2005 року, коли BCG вперше представила такий список, утримує IT-гігант з Купертіно (Apple). На другому місці розмістилася південнокорейська Samsung Electronics, що стрімко піднімалася до вершини рейтингу з 2008 року, коли вона посідала 26-у сходинку. Google, яка утримувала друге місце з 2006 по 2012 рік, перемістилася на третю позицію.

Microsoft і IBM потрапляли в першу десятку майже щороку, починаючи з 2005 року, в останньому рейтингу вони посіли 4-е і 6-е місця відповідно.

Загалом компанії, які працюють в галузі високих технологій і комунікацій, отримали чотири місця у першій п'ятірці і п'ять місць у першій десятці рейтингу BCG, утримавши лідерство в галузі інновацій.

Автомобілебудівні компанії в цьому році отримали три місця в першій десятці, дев'ять місць - у першій двадцятці і 14 місць - серед 50 найбільш інноваційних компаній.

Два рядки рейтингу посідають компанії з інших секторів: Amazon на 7-му місці (споживчий сектор і роздрібна торгівля за класифікацією BCG) і General Electric на 10-му (промислові товари та процеси).

"Компанії з галузі високих технологій і телекомунікацій все ще посідають домінуючі позиції у галузі інновацій, - коментує такий склад списку старший партнер BCG і один з авторів звіту Кім Вагнер. - Одночасно ми спостерігаємо відродження впевненості у здібностях традиційних промислових корпорацій впроваджувати інновації у галузі продуктів, процесів і технологій. У рамках цієї тенденції лідирують автомобільні компанії".

Так, виробник електромобілів Tesla дебютував на 41-й позиції списку, а двом традиційним автомобільним компаніям - Ford і BMW - вдалося посісти восьме і дев'яте місця, увійшовши до десятки лідерів разом з Toyota, яка перемістилася з 6-ої позиції на 5-у. Компанія General Motors поліпшила своє становище на 16 позицій, до 13-ї позиції, Volkswagen - на 31-й, а Honda і Daimler (материнська компанія Mercedes - Benz) повернулися відразу в першу двадцятку рейтингу.

Звіт BCG під назвою "Найбільш інноваційні компанії: уроки лідерів" формувався на основі опитування понад 1500 топ-менеджерів з різних країн світу.

Учасникам дослідження BCG було вперше запропоновано оцінити ефективність інновацій власних компаній у порівнянні з аналогічними компаніями. Кожен п'ятий респондент вважає ефективність свого підприємства високою, стільки ж - низькою, а 60% - середньою.

У звіті згадуються п'ять факторів, що впливають на підвищення ефективності в галузі інновацій: залученість вищого керівництва, здатність користуватися об'єктами інтелектуальної власності, орієнтованість на клієнтів і споживачів, керування портфелем інновацій, наявність визначених і керованих процесів.

Джерело: http://ua.korrespondent.net/

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 340