Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

День відкритих дверей

16:41, 03-03-2016

2 березня в Державному університеті телекомунікацій відбувся день відкритих дверей. На цьому заході будуть присутні учні 9-х, 10-х та 11-х класів спеціалізованої школи № 7 ім. М.Т. Рильського м. Києва.

Завідувачі та співробітники кафедр університету, в тому числі й кафедри управління інноваційною діяльністю, ознайомили присутніх  зі спеціальностями, які можна здобути, навчаючись в університеті.

Завідувач кафедри управління інноваційною діяльністю д.е.н., професор Гудзь Олена Євгенівна презентувала присутнім бакалаврську освітню програму за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування». Олена Євгенівна розповіла про місію та переваги програми, компетенції, які здобуде студент в процесі навчання, посади, які зможуть займати випускники. Крім того завідувач кафедри окреслила перспективи розвитку кафедри та роль практичної складової навчання в освітньому процесі.

Докладніше з презентацією освітньої програми можна ознайомитись за посиланням: Презентація бакалаврської освітньої програми «Публічне управління та адміністрування».

Приєднуйтесь до розбудови європейського майбутнього України! Чекаємо на вас, наші майбутні студенти!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 589