Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Наукова та науково-технічна діяльність

11:43, 10-02-2016

Наукова робота є невід’ємною складовою діяльності кафедри, яка дозволяє йти в ногу з часом. У 2015 році науково-педагогічні працівники кафедри управління інноваційною діяльністю опублікували 18 наукових статей у фахових журналах, взяли участь у 37 наукових та науково-практичних всеукраїнських та міжнародних конференціях. Протягом року підготовлено до друку 2 монографії, в тому числі за темою науково-дослідної роботи кафедри – провайдинг інновацій в галузі ТК.

Вносить свій вклад кафедра і у підготовку науково-педагогічних кадрів вищої категорії. Зокрема, на кафедрі наукові дослідження проводять два здобувачі ступеня доктора філософії, в аспірантурі кафедри навчається один іноземний аспірант.

Докладніше про підсумки наукової та науково-технічної діяльності Університету за період 2012-2015 рр. можна дізнатися за посиланням: Державний університет телекомунікацій. Підсумки наукової і науково-технічної діяльності за період 2012-2015 рр.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 479