Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Наукова та науково-технічна діяльність

11:43, 10-02-2016

Наукова робота є невід’ємною складовою діяльності кафедри, яка дозволяє йти в ногу з часом. У 2015 році науково-педагогічні працівники кафедри управління інноваційною діяльністю опублікували 18 наукових статей у фахових журналах, взяли участь у 37 наукових та науково-практичних всеукраїнських та міжнародних конференціях. Протягом року підготовлено до друку 2 монографії, в тому числі за темою науково-дослідної роботи кафедри – провайдинг інновацій в галузі ТК.

Вносить свій вклад кафедра і у підготовку науково-педагогічних кадрів вищої категорії. Зокрема, на кафедрі наукові дослідження проводять два здобувачі ступеня доктора філософії, в аспірантурі кафедри навчається один іноземний аспірант.

Докладніше про підсумки наукової та науково-технічної діяльності Університету за період 2012-2015 рр. можна дізнатися за посиланням: Державний університет телекомунікацій. Підсумки наукової і науково-технічної діяльності за період 2012-2015 рр.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 115