Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Розвиток міжнародного співробітництва на кафедрі управління інноваційною діяльністю

15:38, 04-12-2015

За ініціативи кафедри управління інноваційної діяльності з метою розвитку і зміцнення міжнародних зв'язків у галузі освіти, культури, науки і технологій був укладений договір про співробітництво між Державним університетом телекомунікацій та Гомельським державним технічним університетом імені П.О. Сухого, м. Гомель (Республіка Білорусь).

Договір передбачає розвиток наступних форм співробітництва:

1) обмін студентами, викладачами, аспірантами, докторантами для навчання, стажування;

2) запрошення представників для читання лекцій, обміну досвідом та інформацією з навчально-методичної роботи, по навчальним планам і програмам;

3) організація спільних досліджень, конференцій, семінарів, наукових, культурних та спортивних заходів;

4) публікація наукових, навчальних та методичних матеріалів за результатами виконання спільних робіт;

5) обмін науково-технічною та навчально-методичною літературою, періодичними виданнями;

6) спільна участь у міжнародних наукових програмах і проектах.

Гомельський державний технічний університет імені П.О. Сухого є одним з провідних технічних вузів Республіки Білорусь і здійснює підготовку інженерних кадрів і кадрів вищої наукової кваліфікації для таких галузей як машинобудування, металургія, енергетика, економіка, радіоелектроніка та інформаційні технології. В університеті працюють і отримують освітні послуги близько 10000 чоловік, функціонують 7 факультетів: енергетичний, машинобудівний, механіко-технологічний, факультет автоматизованих та інформаційних систем, гуманітарно-економічний і заочний факультет, факультет довузівської підготовки. На 30 кафедрах університету працюють близько 400 висококваліфікованих викладачів, у тому числі близько 160 з вченими ступенями і званнями. Функціонує спеціалізована рада із захисту дисертацій за двома спеціальностями. За час існування вузу підготовлено більше 20000 фахівців з вищою освітою, близько 100 кандидатів і докторів наук.

Детальніше можна дізнатися за посиланням: https://www.gstu.by

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 766