XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Службова нарада колективу кафедри управління інноваційною діяльністю

15:35, 04-12-2015

1 грудня 2015 року відбулося засідання кафедри управління інноваційною діяльністю. На засіданні були присутні Гудзь О.Є, Апарова О.В., Глушенкова А.А., Анахова О.В., Сазонова С.В., Хоржан О.О., Якубенко І.М.

Були розглянуті наступні питання:

1. Розвиток наукової та інноваційної діяльності викладання дисциплін кафедри, підвищення якості освіти на інноваційній основі (доповідає Гудзь О.Є.)

2. Інформатизація освіти, удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки  (доповідає Глушенкова А.А.).

3. Забезпечення кафедрального моніторингу системи якості викладання дисциплін (повідомлення викладачів).

4. Світовий досвід підвищення соціального статусу науково-педагогічних працівників університету (доповідає Апарова О.В.).

5. Перспективи створення сучасної матеріально-технічної бази кафедри УІД (доповідає Гудзь О.Є.)

6. Різне.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 550