Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Новий партнер кафедри управління інноваційною діяльністю

15:02, 12-11-2015

За ініціативи кафедри управління інноваційної діяльності було укладено договір про співробітництво між Державним університетом телекомунікацій та товариством з обмеженою відповідальністю „ТриМоб”.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ТриМоб» – оператор, що надає послуги рухомого (мобільного) зв’язку стандарту UMTS/WCDMA. Єдиним засновником та учасником ТОВ «ТриМоб» є Публічне акціонерне товариство «Укртелеком». Видами діяльності ТОВ «ТриМоб» є: надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку стандарту UMTS, з правом технічного обслуговування та експлуатації мереж і надання в користування каналів електрозв’язку.

Сторони на основі рівноправності і взаємного інтересу розвиватимуть наступні форми співробітництва:

1) запрошення представників Сторін для читання лекцій, обміну досвідом та інформацією щодо інновацій у сфері рухомого (мобільного) зв’язку та каналів електромереж;

2) організація і проведення спільних досліджень, науково-практичних конференцій, семінарів, нарад, круглих столів, практикумів у сфері інноватики рухомого (мобільного) зв’язку та каналів електромереж;

3) публікація наукових, навчальних та методичних матеріалів за результатами виконання спільних робіт;

4) обмін науково-технічною та навчально-методичною літературою, періодичними виданнями та публічною практичною інформацією щодо інновацій у сфері рухомого (мобільного) зв’язку та каналів електромереж;

5) спільна участь у міжнародних наукових програмах і проектах.

6) надання консультаційної та методичної допомоги педагогічним працівникам Університету стосовно інновацій у сфері рухомого (мобільного) зв’язку та каналів електромереж;

7) надання можливості використовувати матеріальну базу Товариства для стажування та навчання студентів й науково-педагогічних працівників;

8) підготовка навчально-методичних матеріалів відповідно до нормативно-правової бази щодо здійснення інновацій у сфері рухомого (мобільного) зв’язку та каналів електромереж;

9) здійснення відбору кращих студентів навчального закладу для проходження практики у Товаристві;

10) сприяння підвищенню кваліфікації педагогічних кадрів в сфері інновацій у сфері рухомого (мобільного) зв’язку та каналів електромереж;

11) орієнтування студентів на проходження практики у Товаристві;

12) проведення окремих лекцій та навчальних курсів для підвищення кваліфікації працівників Товариства;

13) поширення серед студентської молоді переконання щодо необхідності підвищення кваліфікації в сфері інновацій у сфері рухомого (мобільного) зв’язку та каналів електромереж;

14) організація спільних навчальних заходів з питань інновацій у сфері рухомого (мобільного) зв’язку та каналів електромереж;

15) реалізація за домовленістю інших спільних дій, спрямованих на поглиблення співпраці між договірними сторонами, які не суперечать чинному законодавству.

Докладніше про ТОВ «ТриМоб» можна дізнатися за посиланням http://3mob.ua.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 860