Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Новий партнер кафедри

09:24, 20-10-2015

Нещодавно за ініціативи кафедри управління інноваційної діяльності було укладено договір про співробітництво між Державним університетом телекомунікацій та Українським центром інноватики та патентно-інформаційних послуг ДП «Український інститут інтелектуальної власності»

Сторони на основі рівноправності і взаємного інтересу розвиватимуть наступні форми співробітництва:

1) запрошення представників для читання лекцій, обміну досвідом та інформацією щодо інноватики та патентно-інформаційних послуг;

2) організація і проведення спільних досліджень, науково-практичних конференцій, семінарів, нарад, круглих столів, практикумів в сфері інноватики та патентно-інформаційних послуг, культурних та спортивних заходів;

3) публікація наукових, навчальних та методичних матеріалів за результатами виконання спільних робіт;

4) обмін науково-технічною та навчально-методичною літературою, періодичними виданнями та публічною практичною інформацією щодо інноватики та патентно-інформаційних послуг;

5) спільна участь у міжнародних наукових програмах і проектах;

6) надання консультаційної та методичної допомоги педагогічним працівникам Університету стосовно інноватики та патентно-інформаційних послуг;

7) надання можливості використовувати матеріальну базу Центру для стажування та навчання студентів й науково-педагогічних працівників;

8) підготовка навчально-методичних матеріалів відповідно до нормативно-правової бази щодо здійснення інноватики та патентно-інформаційних послуг;

9) здійснення відбору кращих студентів навчального закладу для проходження практики у Центрі;

10) сприяння підвищенню кваліфікації педагогічних кадрів в сфері інноватики та патентно-інформаційних послуг;

11) орієнтування студентів на проходження практики у  Центрі;

12) проведення окремих лекцій та навчальних курсів для підвищення кваліфікації працівників Центру;

13) поширення серед студентської молоді переконання щодо необхідності підвищення кваліфікації в сфері інноватики та патентно-інформаційних послуг;

14) організація спільних навчальних заходів з питань інноватики та патентно-інформаційних послуг.

Докладніше про Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг ДП «Український інститут інтелектуальної власності» можна дізнатися за посиланням http://iii.ua/uk

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 152
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ