Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Новий партнер кафедри

09:24, 20-10-2015

Нещодавно за ініціативи кафедри управління інноваційної діяльності було укладено договір про співробітництво між Державним університетом телекомунікацій та Українським центром інноватики та патентно-інформаційних послуг ДП «Український інститут інтелектуальної власності»

Сторони на основі рівноправності і взаємного інтересу розвиватимуть наступні форми співробітництва:

1) запрошення представників для читання лекцій, обміну досвідом та інформацією щодо інноватики та патентно-інформаційних послуг;

2) організація і проведення спільних досліджень, науково-практичних конференцій, семінарів, нарад, круглих столів, практикумів в сфері інноватики та патентно-інформаційних послуг, культурних та спортивних заходів;

3) публікація наукових, навчальних та методичних матеріалів за результатами виконання спільних робіт;

4) обмін науково-технічною та навчально-методичною літературою, періодичними виданнями та публічною практичною інформацією щодо інноватики та патентно-інформаційних послуг;

5) спільна участь у міжнародних наукових програмах і проектах;

6) надання консультаційної та методичної допомоги педагогічним працівникам Університету стосовно інноватики та патентно-інформаційних послуг;

7) надання можливості використовувати матеріальну базу Центру для стажування та навчання студентів й науково-педагогічних працівників;

8) підготовка навчально-методичних матеріалів відповідно до нормативно-правової бази щодо здійснення інноватики та патентно-інформаційних послуг;

9) здійснення відбору кращих студентів навчального закладу для проходження практики у Центрі;

10) сприяння підвищенню кваліфікації педагогічних кадрів в сфері інноватики та патентно-інформаційних послуг;

11) орієнтування студентів на проходження практики у  Центрі;

12) проведення окремих лекцій та навчальних курсів для підвищення кваліфікації працівників Центру;

13) поширення серед студентської молоді переконання щодо необхідності підвищення кваліфікації в сфері інноватики та патентно-інформаційних послуг;

14) організація спільних навчальних заходів з питань інноватики та патентно-інформаційних послуг.

Докладніше про Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг ДП «Український інститут інтелектуальної власності» можна дізнатися за посиланням http://iii.ua/uk

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 293