Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Графік проведення консультацій науково-педагогічними працівниками кафедри управління інноваційною діяльністю у І семестрі 2015-2016 н.р.

10:31, 22-09-2015

№ з/п

ПІБ

Посада

Дні проведення

Години проведення

Аудиторія

1

Гудзь Олена Євгенівна

Зав. каф.

Понеділок

10:00 – 11:30

416

2

Апарова Оксана Володимирівна

Професор

Понеділок

10:30 – 11:30

402

3

Глушенкова Анастасія Анатоліївна

Доцент

Вівторок

Середа

12:00 – 13:00

10:00 – 11:00

416

4

Анахова Ольга Володимирівна

Доцент

Вівторок

Четвер

13:30 – 14:30

11:30 – 12:30

402

5

Сазонова Світлана Володимирівна

Ст. викладач

Понеділок

Вівторок

11:30 – 12:30

09:30 – 10:30

402

6

Якубенко Ірина Миколаївна

Ст. викладач

П’ятниця

11:00 – 12:00

402

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 061
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00