Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Викладачі та студенти кафедри Маркетингу долучилися до UPConf’25 від Uklon

10:38, 08-12-2025

5 грудня 2025 року викладачі та студенти кафедри Маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій успішно долучилися до масштабної онлайн-конференції UPConf’25, організованої компанією Uklon. Цей захід став платформою для обговорення найактуальніших трендів на перетині продуктового менеджменту (Product), маркетингу та клієнтського досвіду (Customer Experience).

Участь у конференції дозволила поглибити знання про сучасні стратегії, які формують успішні цифрові продукти в умовах турбулентності.

Протягом дня НПП та студенти долучилися до серії дискусій, соло-спічів та кейс-стаді від провідних фахівців української IT-індустрії. Зокрема, учасники дізналися, як великі компанії (Wix, Silpo, ПУМБ) узгоджують бізнес-цілі, бренд та досвід користувача. Розглядалися приклади (Uklon) перетворення успішних практик у готові B2B-рішення. 

Учасники вивчили, як рекламні технології (LOKO Delivery, ex-Djinni) стають інтегрованою частиною екосистеми сервісу. Це особливо цінно для розуміння сучасних digital-стратегій. На прикладі Uklon було показано, як переходити від експериментів до системного використання штучного інтелекту. Також обговорювалася робота з чатботами на базі OpenAI (Kyivstar.tech). Жвава дискусія (Preply, Solidgate, Uklon) була присвячена HR-стратегіям в умовах сучасних викликів, що є важливим для розуміння майбутньої кар'єри.

Залучення до таких заходів є невід'ємною частиною освітнього процесу кафедри, що забезпечує актуальність навчальних програм та конкурентоспроможність наших випускників на ринку праці.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 85
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00