Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Службова нарада колективу кафедри

13:40, 26-05-2015

22 травня 2015 року відбулося засідання кафедри управління інноваційною діяльністю. На засіданні були присутні Гудзь О.Є., Апарова О.В., Глушенкова А.А., Анахова О.В., Сазонова С.В., Якубенко І.М., Хоржан О.О.

Були розглянуті наступні питання:

1. Про вдосконалення практичної складової навчання (доповіді викладачів).

2. Про посилення проведення профорієнтаційної роботи науково-педагогічними працівниками кафедри щодо магістерської програми зі спеціальності 8.18010012 Управління інноваційною діяльністю кафедри (доповідають виконавці: Гудзь О.Є., Апарова О.В., Глушенкова А.А., Анахова О.В., Сазонова С.В., Хоржан О.О.).

3. Аналіз відвідуваності занять студентами груп МНД-31, СТД-31 (доповідають Глушенкова А.А., Сазонова С.В.).

4. Про підготовку до екзаменаційної сесії (доповіді викладачів).

5. Про підготовку до друку навчального посібника «Провайдинг інновацій у сфері ТК» (доповідають виконавці: Гудзь О.Є., Апарова О.В., Глушенкова А.А., Анахова О.В., Сазонова С.В., Хоржан О.О.).

6. Про графік розробки електронних навчально-методичних комплексів дисциплін, закріплених за кафедрою (доповідає Глушенкова А.А.).

7. Аналіз ринку праці щодо попиту на фахівців з управління інноваційною діяльністю в Україні (доповідає Анахова О.В.).

8. Різне.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 587
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа