Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Викладачі ДУІКТ вдосконалюють знання для гарантування академічної доброчесності

10:15, 12-09-2025

Викладачка курсів для аспірантів «Методологія наукових досліджень» та «Основи наукових досліджень та організація науки», доктор економічних наук, професор Олена Виноградова, активно підвищує свою кваліфікацію в галузі академічної доброчесності. Протягом 2024–2025 років вона долучилася до низки тематичних вебінарів, що дозволило їй актуалізувати та поглибити знання з цієї важливої теми:

  • «Академічна доброчесність в наукових дослідженнях» (ПДАУ, 03.04.2024).
  • «Дисертація: від планування до використання» (Clarivate, 14.11.2024).
  • «Границі чи обмеження Web of Science Core Collection. Чому це має значення?» (Clarivate, 28.11.2024).
  • «Академічна доброчесність та етика наукових досліджень в епоху відкритої науки» (Державна науково-технічна бібліотека України, 27.08.2025).

Ці освітні заходи дозволили удосконалити матеріал курсів, які читає професор Виноградова, зробивши їх змістовнішими та актуальнішими.

За результатами участі було опрацьовано питання щодо плагіату у наукових дослідженнях,  дотримання етичних принципів та правил, що забезпечують достовірність досліджень у контексті відкритого доступу до даних, публікацій та колаборацій. 

Вивчення практичних кейсів допомогло посилити аргументацію щодо правильного цитування джерел та уникнення недоброчесного запозичення. В часи стрімкого поширення застосування штучного інтелекту особливої гостроти набули питання етичних принципів та правил, що забезпечують достовірність і відтворюваність результатів досліджень в умовах відкритого доступу; розгляд відповідального використання штучного інтелекту в наукових роботах, питання конфіденційності та захисту персональних даних. 

Особливо цінним був вебінар «Академічна доброчесність та етика наукових досліджень в епоху відкритої науки» від Державної науково-технічної бібліотеки України. В ході заходу було детально розглянуто принципи відкритої науки, роль та функції Комітету з етики наукових досліджень (IRB – Institutional Review Board) у забезпеченні етичних стандартів, процедури отримання етичного дозволу для досліджень за участю людей, а також адаптацію традиційних етичних процедур до вимог відкритої науки та міжнародної співпраці, що є критично важливим для сучасних досліджень.

Отримані знання стануть у пригоді не лише аспірантам, а й усім науково-педагогічним працівникам кафедри Маркетингу. За результатами участі в освітніх заходах було проведено обговорення, що сприяє поширенню актуальної інформації та зміцненню культури академічної доброчесності в університеті.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 103
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ