Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедра Маркетингу ДУІКТ забезпечує студентам успішне працевлаштування

15:10, 25-07-2025

Кафедра Маркетингу демонструє системну підтримку студентів у побудові їхньої професійної кар’єри. Завдяки низці ефективних ініціатив, здобувачі спеціальності «Маркетинг» мають реальні шанси на успішне працевлаштування вже під час або одразу після завершення навчання:

Практико-орієнтоване навчання - студенти отримують не лише теоретичні знання, а й практичні навички, що робить їх конкурентоспроможними на сучасному ринку праці.


Фахові дисципліни з першого курсу - з перших днів навчання студенти занурюються у спеціальність, опановуючи ключові компетентності маркетолога.


Проходження практики в провідних компаніях- уже з другого курсу здобувачі мають можливість проходити практику у відомих організаціях, здобуваючи цінний досвід у реальному бізнес-середовищі.


Екскурсії та зустрічі з фахівцями - кафедра організовує візити до успішних компаній та запрошує провідних маркетологів для лекцій і майстер-класів.

Плідна співпраця з компаніями-партнерами- налагоджені зв’язки кафедри з бізнесом відкривають студентам двері до стажування та подальшого працевлаштування.

Корисні поради від кафедри Маркетингу - на сторінці кафедри "Студентський простір" розміщено інформацію, яка допоможе студентам у працевлаштуванні. Там студенти можуть знайти практичні рекомендації щодо складання резюме, специфіки роботи маркетолога та обов’язків у різних галузях: https://duikt.edu.ua/ua/2800-propozicii-schodo-pracevlashtuvannya-studentskiy-prostir


Заходи від університету - університет сприяє старту професійної діяльності наших випускників, щороку проводяться ярмарки вакансій, воркшопи з HR-фахівцями компаній та зустрічі з роботодавцями.


Реальні кейси та портфоліо - під час навчання студенти працюють над практичними проєктами: створюють маркетингові стратегії, брендбуки, SMM-кампанії, презентації, беруть участь у хакатонах.


Рекомендаційні листи - кафедра надає рекомендації, які можуть бути вагомим аргументом для роботодавця.


Стабільно високий попит на маркетологів - на фахівців з маркетингу існує стабільний попит, що забезпечує випускникам гарні перспективи для кар’єрного росту.

Кафедра маркетингу - це не лише про навчання, а й про справжню підтримку на шляху до професійного успіху!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 801
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00