Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедра Маркетингу отримала сертифікат про успішну акредитацію бакалаврської освітньої програми

13:36, 25-06-2025

З радістю повідомляємо, що освітньо-професійна програма «Маркетинг» за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, яка реалізується на кафедрі Маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, успішно пройшла процедуру акредитації та отримала сертифікат про акредитацію від Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

За результатами зовнішнього оцінювання було підтверджено відповідність ОПП «Маркетинг» сучасним вимогам ринку праці та європейським стандартам вищої освіти. Особливо відзначено інтеграцію практикоорієнтованих дисциплін, впровадження цифрових маркетингових інструментів, а також активне залучення провідних фахівців-маркетологів з компаній-партнерів до навчального процесу.  

Перевагами освітньої програми з маркетингу для бакалаврів у ДУІКТ є її орієнтація на підготовку фахівців, які вміють розробляти та впроваджувати ефективні маркетингові рішення з урахуванням сучасних тенденцій  у сфері інформаційно-комунікаційних технологій.

Вона надає знання та навички у ключових напрямках, таких як:

  • CRM-маркетинг;
  • SMM-маркетинг;
  • Digital-маркетинг;
  • штучний інтелект та хмарні технології.

Отримання сертифіката акредитації — це вагомий результат злагодженої роботи академічної спільноти кафедри маркетингу, гаранта програми, викладацького складу, студентів і стейкхолдерів. Це підтверджує високий рівень якості освітнього процесу та надає нові можливості для розвитку міжнародної співпраці, академічної мобільності та працевлаштування випускників.

У зв’язку з оновленням класифікатора галузей знань і спеціальностей та запровадженням галузі знань D5 «Маркетинг», університет отримав додатковий сертифікат, що підтверджує адаптацію освітньої програми до нової нормативної бази. Це рішення дозволяє забезпечити безперервність освітнього процесу, актуальність змісту навчання та відповідність сучасним вимогам ринку праці.

Оновлення сертифікації — це ще одне підтвердження того, що кафедра маркетингу впроваджує актуальні, практико-орієнтовані підходи до навчання, активно реагує на зміни в освітньому законодавстві та продовжує розвиватися відповідно до стратегічного курсу на інноваційність.

Вітаємо колектив кафедри з важливою подією та бажаємо нових здобутків у підготовці конкурентоспроможних фахівців з маркетингу!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 091
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ