Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

У ДУІКТ розпочато захисти кваліфікаційних бакалаврських робіт зі спеціальності «Маркетинг»

11:24, 18-06-2025

У понеділок, 16 червня у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій стартував захист кваліфікаційних бакалаврських робіт студентів спеціальності «Маркетинг». 

Майбутні бакалаври презентували свої дослідження з актуальних питань сучасного маркетингу: діджитал-стратегії, розвиток брендів, оптимізація маркетингових комунікацій, впровадження інноваційних інструментів та аналіз ринкових тенденцій. Члени комісії відзначили ґрунтовність підготовки робіт, високий рівень аналітичних навичок, практичну спрямованість досліджень і вміння аргументовано відстоювати власні позиції.

Усі учасники першого дня успішно представили свої проєкти, продемонструвавши глибокі знання, креативний підхід і мотивацію до професійного розвитку. Екзаменаційна комісія побажала студентам подальших успіхів, нових звершень у сфері маркетингу та реалізації амбітних ідей.

Захист кваліфікаційних робіт триватиме до кінця тижня.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 156
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00