Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

В ДУІКТ відбулася VII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії»

09:46, 17-06-2025

У п'ятницю, 13 червня на базі Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій відбулася VII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії». Захід став авторитетним майданчиком для науковців, освітян, студентів, представників бізнесу та громадських організацій з України, Польщі, Великої Британії, Швеції та інших країн.

З вітальним словом до учасників конференції звернулися: Марина Петченко – к.е.н., доцент, проректор з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку; Олександр Корченко - д.т.н., професор, член-кореспондент НАН України, перший проректор Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій; Пауліна Колісніченко – д.е.н., професор, проректорка з міжнародної співпраці Академії Прикладних Наук м. Познань, Республіка Польща; Анна СОБЧИК-Колибух, – д.е.н., професор, декан з міжнародних відносин Університету бізнесу в Катовіцах (Верхньосілезької академії ім. Воцеха Корфанти в Катовіцах), м. Катовіце, Польща; Маргарита Лишенко - д.е.н., професор, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Сумського національного аграрного університету; Валерія Колосок,  - д.е.н., професор, директор Навчально наукового інституту економіки та менеджменту  Приазовського державного технічного університету Ірина Лилик - Президент ГО “Українська Асоціація Маркетингу”; Світлана Петровська – к.е.н., доцент, директор Інституту менеджменту та підприємництва Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій.


Захід мав на меті обговорення актуальних тенденцій розвитку маркетингу в умовах цифрової трансформації, глобалізації та нестабільного зовнішнього середовища.

Під час конференції були розглянуті такі ключові напрями:

  • цифрові технології в маркетинговій діяльності;
  • інноваційні стратегії просування брендів;
  • поведінка споживачів у нових умовах ринку;
  • штучний інтелект і big data в маркетингових дослідженнях;
  • сталий розвиток і соціальна відповідальність бізнесу.


Важливим аспектом міжнародної конференції була участь у заході відомих практиків-маркетологів з різних країн, які щиро ділилися своїм досвідом, та аспірантів кафедри, які  розповіли про новітні наукові здобутки у цій галузі.


Конференція стала платформою для обміну досвідом, презентації наукових досліджень і встановлення професійних контактів. За підсумками заходу планується публікація електронного збірника матеріалів.

Оргкомітет конференції щиро дякує всім учасникам за активну участь та наукові напрацювання, що формують майбутнє маркетингу!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 196
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00