У п'ятницю, 13 червня на базі Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій відбулася VII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії». Захід став авторитетним майданчиком для науковців, освітян, студентів, представників бізнесу та громадських організацій з України, Польщі, Великої Британії, Швеції та інших країн.
З вітальним словом до учасників конференції звернулися: Марина Петченко – к.е.н., доцент, проректор з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку; Олександр Корченко - д.т.н., професор, член-кореспондент НАН України, перший проректор Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій; Пауліна Колісніченко – д.е.н., професор, проректорка з міжнародної співпраці Академії Прикладних Наук м. Познань, Республіка Польща; Анна СОБЧИК-Колибух, – д.е.н., професор, декан з міжнародних відносин Університету бізнесу в Катовіцах (Верхньосілезької академії ім. Воцеха Корфанти в Катовіцах), м. Катовіце, Польща; Маргарита Лишенко - д.е.н., професор, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Сумського національного аграрного університету; Валерія Колосок, - д.е.н., професор, директор Навчально наукового інституту економіки та менеджменту Приазовського державного технічного університету Ірина Лилик - Президент ГО “Українська Асоціація Маркетингу”; Світлана Петровська – к.е.н., доцент, директор Інституту менеджменту та підприємництва Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій.
Захід мав на меті обговорення актуальних тенденцій розвитку маркетингу в умовах цифрової трансформації, глобалізації та нестабільного зовнішнього середовища.
Під час конференції були розглянуті такі ключові напрями:
Важливим аспектом міжнародної конференції була участь у заході відомих практиків-маркетологів з різних країн, які щиро ділилися своїм досвідом, та аспірантів кафедри, які розповіли про новітні наукові здобутки у цій галузі.
Конференція стала платформою для обміну досвідом, презентації наукових досліджень і встановлення професійних контактів. За підсумками заходу планується публікація електронного збірника матеріалів.
Оргкомітет конференції щиро дякує всім учасникам за активну участь та наукові напрацювання, що формують майбутнє маркетингу!