Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Запрошуємо на VII Науково-практичну інтернет-конференцію «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії»

13:23, 09-06-2025

Шановні колеги, науковці, здобувачі освіти та практики сфери маркетингу!

Кафедра маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій щиро запрошує вас взяти участь у VII Науково-практичній інтернет-конференції на тему «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії».

  • Дата проведення: 12 червня 2025 року
  • Початок: 11:00
  • Формат: онлайн (Zoom)
  • Ідентифікатор конференції: 869 4959 3678
  • Код доступу: q8srA0

У програмі конференції - актуальні доповіді, обговорення трендів, інноваційних підходів та практичних кейсів у сфері сучасного маркетингу.

Запрошуємо до наукової дискусії, обміну досвідом і презентації власних досліджень!

 Програма конференції

 Інформаційний лист конференції

З повагою, Оргкомітет конференції ДУІКТ – Кафедра маркетингу

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 483
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ