Щороку 27 травня світ відзначає Міжнародний день маркетингу. З цієї нагоди кафедра Маркетингу ДУІКТ щиро вітає креативних фахівців з їхнім професійним святом! Бажаємо вам невичерпного натхнення, сміливих ідей та успішної реалізації всіх задумів. Нехай робота приносить вам задоволення, постійний професійний розвиток і кар'єрне зростання!
Міжнародний день маркетингу був започаткований Європейською Маркетинговою Конфедерацією (ЕМС). Це свято підкреслює ключову роль маркетингу у встановленні міцних зв'язків між бізнесом та споживачами, а також його вплив на позитивні зміни в суспільстві. Дата 27 травня обрана не випадково – саме цього дня у 1931 році в Чикаго народився Філіп Котлер - визнаний у всьому світі гуру маркетингу і автор понад 80 знакових для галузі книг.
Особливо приємно відзначити, що Котлер, чиї ідеї фундаментально вплинули на розвиток галузі, має українське коріння. Його батьки були змушені покинути Ніжин у 1920-х роках, рятуючись від радянської влади. Протягом своєї кар'єри він викладав та працював у таких престижних університетах, як Чиказький, Массачусетський технологічний, Гарвардський, а також у Вищій школі менеджменту Келлога. Сьогодні він є членом правління Американської асоціації маркетингу, а його праці перекладені 27 мовами та використовуються провідними маркетологами світу.
Філіп Котлер зазначив двічі відвідував Україну, виступав перед українськими маркетологами та спілкувався з Українською Асоціацією Маркетингу. Під час однієї зі своїх доповідей Котлер поділився радістю від перебування на землі своїх батьків і з теплотою зауважив, що якби його родина не емігрувала до Чикаго, можливо, сьогодні він розмовляв би українською.
Заснування Міжнародного дня маркетингу є визнанням важливої трансформаційної сили маркетингу в сучасну цифрову епоху. Маркетологи не лише сприяють становленню нових компаній, але й дають нове дихання бізнесам з багаторічною історією.
Зі святом, шановні маркетологи! Ваша праця є надзвичайно важливою!