Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Завідувачка кафедри Маркетингу пройшла підвищення кваліфікації за напрямками курсу «Групова динаміка та комунікації»

13:05, 13-05-2025

Кафедра маркетингу ДУІКТ не просто йде в ногу з часом, а й активно впроваджує інноваційні підходи у викладанні, щоб наші здобувачі, майбутні професіонали, отримали найактуальніші знання! 

Нещодавно завідувачка кафедри Олена Виноградова пройшла інтенсивне підвищення кваліфікації за напрямками курсу «Групова динаміка та комунікації» в рамках міжнародної програми стажування «Використання сучасних цифрових технологій у освітньому процесі». У фокусі тренінгу «Інструменти саморозвитку викладача. Психологія сучасного здобувача освіти» були ключові аспекти, які тепер будуть використані для вдосконалення методики та змісту викладання  освітньої компоненти!

Серед важливих тем, які опанувала Олена Виноградова:

  • Ефективне прийняття рішень за допомогою Квадранту Декарта – інструмент, який допоможе студентам робити зважені та обдумані кроки!
  • Глибокий аналіз проблем через техніку «5 чому» з використанням інтерактивної дошки Miro – як навчиітися докопуватися до суті будь-якої складності!
  • Розвиток ключових навичок самоменеджменту та самопрезентації – як стати господарем свого часу та впевнено презентуйти себе!
  • Стратегічне планування саморозвитку через SWOT-аналіз – практична вправа з визначення своїх  сильних та слабких сторін, щоб максимально використати можливості!
  • Оптимізація робочого часу за допомогою інструментів тайм-менеджменту – як встигти більше, витрачаючи менше зусиль!
  • Профілактика професійного вигорання та збереження балансу між навчанням та особистим життям – ґк подбати про своє ментальне здоров'я!
  • Глибоке розуміння психології сучасних студентів, їхньої мотивації, способів утримання уваги та розвитку пізнавального інтересу, - щоб навчання було максимально комфортним та результативним.
  • Практичні методи мотивації та залучення до навчального процесу  - лайфхаки цікавих та інтерактивних занять!
  • Способи активізації пізнавального інтересу – навчання має стати  захопливою подорожжю до нових знань!
  • Особливості психології дистанційного навчання – як використовувати  переваги онлайн-формату максимально ефективно!

Завдяки досвіду, отриманому Оленою Виноградовою, курс «Групова динаміка та комунікації» стане ще більш цікавим, корисним та орієнтованим на потреби здобувачів.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 691
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ