Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Стратегії, що працюють: викладачі та магістри-маркетологи ДУІКТ взяли участь у гостьовій лекції від експертки галузі

09:25, 24-04-2025

Студенти магістерської програми з маркетингу разом з науково-педагогічними працівниками кафедри Маркетингу Державного університету інформаційно-комунікційних технологій  взяли участь у захопливій гостьовій лекції на тему "Стратегії та планування в маркетингу та комунікаціях".

Спікером виступила відома маркетологиня, екс-маркетинг директорка телеканалів "Футбол" та групи Starlight Entertainment Олена Каленська. Захід був організований Київським університетом імені Бориса Грінченка і став чудовою нагодою для майбутніх фахівців з маркетингу отримати цінні знання та практичні інсайти від одного з лідерів галузі.

Олена Каленська поділилася своїм багатим досвідом у розробці та реалізації ефективних маркетингових і комунікаційних стратегій, розкрила ключові аспекти планування та навела приклади успішних кейсів зі своєї професійної діяльності.

Модератором лекції виступила доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу Наталія Ушенко, яка вміло спрямовувала дискусію та сприяла активній взаємодії між спікером та аудиторією.

Участь у такій гостьовій лекції є цінним досвідом для студентів-маркетологів, адже дозволяє поєднати теоретичні знання з практичними навичками та отримати розуміння актуальних тенденцій на ринку маркетингу та комунікацій.

Безпосереднє спілкування з провідними фахівцями галузі надихає майбутніх професіоналів та мотивує до подальшого розвитку у обраній сфері.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 377
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00