У четвер, 17 квітня в конференц-холі DEPO відбувся «Кадровий консиліум. Актуальні питання та виклики сьогодення». Організатором заходу була компанія "УкрКомЕкспо", партнерами виступили: спеціалізоване консалтингове агентство "ФАРМА ПЕРСОНАЛ"; Тренінг-центр «МАЛЕС", юридична компанія «ОМП».
Провідні експерти та учасники ділилися практичним досвідом, розглядали стратегії сталого розвитку та шукали відповіді на запитання, як ефективно інтегрувати цінності соціально-відповідального маркетингу у внутрішні бізнес-процеси.
Особливу увагу було приділено ролі ендомаркетингу, внутрішньої корпоративної культури та взаємодії з «внутрішнім клієнтом» – працівником, який повернувся із зони бойових дій. Формат заходу передбачав як фахові доповіді, так і жваві дискусії, під час яких учасники мали можливість обмінятися ідеями та налагодити професійні контакти.
Партнери консиліуму відзначили високий рівень організації, професійність спікерів та активність учасників. За їхніми словами, захід став важливою ініціативою для підтримки і розвитку соціально відповідального бізнесу в Україні.
Запрошеною експерткою виступила доцентка кафедри Маркетингу ДУІКТ Ігнатенко Ольга, яка представила доповідь на тему "Соціально-відповідальний ендомаркетинг для внутрішнього клієнта компанії: чек-лист та практичні кейси". Під час виступу Ольга Василівна акцентувала увагу на важливості соціальної відповідальності в межах внутрішнього корпоративного середовища, розкрила основні підходи до формування ефективної ендомаркетингової стратегії та поділилася практичними прикладами з реального бізнес-середовища.
У доповіді було запропоновано зручний чек-лист для оцінки та впровадження інструментів ендомаркетингу в сучасних компаніях для створення інклюзивного середовища для ветеранів.
Захід зібрав активну аудиторію слухачів в двох форматах оn-line та off-line, серед яких були представники бізнесу, зацікавлені у розвитку СВМ та внутрішньої корпоративної культури. Виступ викликав жвавий інтерес та став підґрунтям для подальших консалтингових проектів кафедри маркетингу ДУІКТ та бізнесу.