Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Завідувачка кафедри Маркетингу взяла участь у програмі міжнародного стажування «Використання сучасних цифрових технологій у освітньому процесі»

09:24, 15-04-2025

Завідувачка кафедри Маркетингу Олена Виноградова розпочала участь у програмі міжнародного стажування «Використання сучасних цифрових технологій у освітньому процесі» на базі Європейської асоціації інноваційної освіти (Україна) у співпраці з Вищою соціально-економічною школою (Польща), яке триватиме з 12 квітня до 31 травня 2025 року.

Мета міжнародного стажування – забезпечити учасників знаннями та практичними навичками використання інструментів сучасних цифрових технологій організації та управління навчальним процесом, методів візуалізації та ефективної комунікації для вдосконалення викладання та навчання.

Перший модуль включав в себе ряд актуальних та важливих тем для розвитку вищої освіти.

Серед ключових моментів були:

  • Вітання учасників міжнародного стажування від Ректора Вищої соціально-економічної школи в Пшеворську, доктора економічних наук, професора Петра Яроша.
  • Огляд програми міжнародного стажування, представлений директором ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКА АСОЦІАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ" та головою Громадської організації "Центр освіти "Університет третього віку"".
  • Обговорення актуальних проблем ЗВО в Україні та Польщі у виступі докторки педагогічних наук, професорки, завідувачки відділом теорії і практики педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Лариси Петренко.
  • Ознайомлення з трендовими методиками навчання, такими як кейси, фліп-уроки, гейміфікація, blended learning та peer-to-peer teaching, про які розповіла кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри іноземної та української філології ЛНТУ Анжеліка Яновець.
  • Презентація основних цифрових інструментів для освітнього процесу, включаючи LMS, інструменти оцінювання та платформи для вебінарів.

Під час сесії "Проблеми і очікування" учасники мали змогу поділитися зворотним зв'язком.

Участь Олени Виноградової у цій міжнародній програмі є важливим кроком у підвищенні професійної кваліфікації та впровадженні новітніх освітніх практик на кафедрі Маркетингу. Отримані знання та досвід сприятимуть подальшому розвитку навчального процесу та підготовці висококваліфікованих фахівців у галузі маркетингу.

Бажаємо колезі подальших успіхів та плідної роботи!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 171
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ