Днями у студентів-маркетологів ДУІКТ була можливість відвідати музей-магазин техніки Apple, відомий як Apple Store «Yabluka». Ця екскурсія стала незабутнім досвідом для усіх учасників.
Студенти отримали можливість проникнутися атмосферою творчості та сучасних технологій, ознайомившись з інноваційними можливостями продукції Apple на велетенських екранах.
Кожен куточок музею-магазину «Yabluka» вражав студентів дбайливо створеною концепцією, яка поєднувала мистецтво, технологію та інновації. Занурення в атмосферу цього закладу дозволило учасникам розгледіти продукцію Apple у всій її красі, а також дізнатися більше про стратегію маркетингу та позиціонування бренду.
Після екскурсії студенти-маркетологи, вдихаючи свіжі ідеї та враження від візиту обговорили особливості роздрібної торгівлі та компетенції, які потрібно розвивати, щоб надихати покупців.
Цей день запам'ятався як чудова нагода не лише отримати знання, а й натхнення для подальшого розвитку у сфері маркетингу, отримати відповіді на задані питання, щодо маркетингових особливостей роздрібної торгівлі.