Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Відгук випускника кафедри маркетингу ДУІКТ

17:55, 20-12-2024

Я, Егоров Дмитрій, магістр кафедри маркетингу ДУІКТ, працюю в компанії «Compressors international» маркетинг-менеджером. Моє працевлаштування стало можливим після проходження практики, тому що компанія є партнером нашої кафедри і вже на 4 курсі я мав змогу і працювати, і навчатися. Мені дуже близький саме цей ринок, на кафедрі нам пропонували різні компанії для проходження практики. яка займається продажем і просуванням техніки JCB, і хочу поділитися своїм досвідом роботи. Загалом, це була чудова можливість для мене розвивати професійні навички та отримувати цінний досвід в галузі будівельної та сільськогосподарської техніки. Саме цей бренд компанії я розвиваю та розвиваюся сам.

В компанії стали можливі втілення різних знань, які нам давали викладачи кафедри маркетингу. Мій перший реліз для компанії був позитивно оцінений керівництвом, потрібно було згадати все що проходили в курсі контент-маркетингу, інноваційного маркетингу та маркетингу в соціальниї мережах. Наразі, компанія створює позитивну атмосферу для співробітників. Відкрите спілкування між керівництвом і командою, підтримка нових ідей та ініціатив дозволяють відчувати себе частиною великого колективу. Продавати обладнання такої відомої компанії, як JCB, — це велика честь. Техніка цієї марки має високий попит, що робить роботу цікавою та зосередженою на результаті. Бренд сам по собі — це сильний маркетинговий інструмент.

У компанії є всі умови для навчання та розвитку, будь то проходження спеціалізованих курсів або отримання сертифікацій. Я мав можливість працювати над покращенням своїх технічних знань про продукцію та навчатися продажам на професійному рівні. Зовсім недавно в компанії запровадили студію розвитку та відкрили напрямок навчання, що дуже круто, коли ти приходиш без досвіду або бажаєш прокачати свої компетенції.

Компанія надає постійну підтримку з технічних питань, що дозволяє не тільки правильно презентувати техніку клієнтам, але й швидко вирішувати технічні питання, що виникають у процесі продажу чи експлуатації техніки.

Робота в компанії, що займається просуванням обладнання JCB, стала для мене важливим кроком у кар'єрі. Я отримав не лише професійні навички, а й розуміння того, як працює ринок будівельної техніки. Задачі, які ставляться перед працівниками, сприяють розвитку як в технічному, так і в комунікаційному плані. Я можу з впевненістю рекомендувати роботу в цій компанії тим, хто прагне розвиватися у сфері техніки та продажів.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 513
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00