Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

«Як управляти ІТ-продуктом» - студенти ДУІКТ відвідали онлайн-лекцію із Лондону

10:35, 28-11-2024

27 листопада 2024 студенти-маркетологи ДУІКТ прослухали гостьову лекцію онлайн з Лондону «Як управляти ІТ-продуктом». Лектор - Олександр Ємєльянов — головний виконавчий директор криптогаманця SIMPLE.app. 

Під час лекції Олександр розказав про особливості фахової діяльності Product Manager — менеджера з продукту —  особи, яка відповідає за кожен аспект планування ІТ-продукту під час запуску та після релізу, а також за виконання активностей, запланованих протягом життєвого циклу продукту, включаючи збір та пріоритетизацію вимог до продукту замовника та споживачів, визначення концепції продукту та тісну співпрацю з розробниками, продажниками, маркетологами, дизайнерами, тестувальниками.

Саме завдяки продакт-менеджерам цими продуктами користуються мільйони людей. Вони визначають бажання цільової аудиторії, сформульовують позиціонування, тестують сотні гіпотез та прорахувують юніт-економіку.

Зокрема покращення цінних пропозицій, що призводить до двозначного зростання кредитних доходів, а також у виявленні проблемних точок клієнтів, проведенні досліджень користувачів на основі даних і формулюванні динамічних планів продукту.

Приділялася увага й аналітичній інформації та стратегічним напрямкам з одночасним контролем швидкого розгортання функцій та ітерації продуктивності.

Студенти дізнались про навички успішного  продакт-менеджера, необхідні хард-скіли, а також про те, що ця роль відрізняється у великій компанії і стартап-проєкті. Слухачі також зрозуміли відмінність проджект-менеджера від продакт-менеджера.

Цікавим був і досвід використання Scrum — підхід управління проєктами для гнучкої розробки програмного забезпечення і Agile – комплекс методів для розробки ПЗ, який робить роботу над проєктом послідовною, гнучкою, адаптованою до змін.

Студенти дізналися про те, як завжди бути на крок попереду в професії, постійно набувати нові знання і навички, бути T-Shaped спеціалістами, T-Shaped – маркетологами. Це такі фахівці, які мають глибинну експертизу в одній широкій темі – наприклад, в маркетингу, SMM, Content-маркетингу (як у літери Т по вертикалі) та широкий набір навичок в інших темах, близьких до основної експертизи (як у літери Т по горизонталі: SEO, PPC, Email, Retention, Anallytics та ін.). Гарний професійний набір навичок допоможе дивитися на ширший спектр вакансій, брати участь у різноманітних проєктах і почуватись впевненіше на ринку праці.

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 345