У четвер, 21 листопада відбулася змістовна зустріч директора Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Світлани Петровської та завідувача кафедри Маркетингу Олени Виноградової зі стейкхолдерами: Аллою Петриченко, співзасновницею Shop-Express, експерткою у сфері інтернет-маркетингу й електронної комерції та Данилом Кандаковим, засновником та СЕО веб-агенства Turboweb.
Метою зустрічі було залучення стейкхолдерів до продуктивної та конструктивної дискусії щодо змістовного наповнення освітньої програми «Діджитал маркетинг», яку планується впровадити для бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг» у 2025 році. Під час зустрічі пролунала повітряна тривога і подовження обговорення вже відбувалося в укритті університету – аудиторії підвального приміщення із якісним WiFi та комфортними умовами перебування.
Гуру цифрового маркетингу надали перелік необхідних компетенцій, поділилися ідеями щодо формування у студентів вмінь та навичок для опанування сучасної професії. Алла Петриченко підкреслила затребуваність на даний час таких скілів у веб-маркетингу, як: розуміння продажів на маркет-плейс; знання інструментарію аналітики ефективності реклами, особливостей різних каналів просування, інструментів товарної та нетоварної реклами, Google шопінгу; вміння СЕО – просування, Google ранжування сайтів; інструментарію СММ маркетингу, складових контент-маркетингу.
Данило Кандаков озвучив компетенції, які повинен мати сучасний маркетолог за умов діджиталізації, основні навички для застосування цифрових технологій продажу тощо.
У процесі обговорень директор Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Світлана Петровська запропоновала посилити освітню програму шляхом подальшого залучення учасників зустрічі до проведення гостьових лекцій і тренінгів, що надасть здобувачам безцінний досвід та цифрові навички відповідно сучасним потребам ринку праці. Стейкхолдери висловили готовність сприяти практичній підготовці здобувачів освіти.
У підсумку учасники зустрічі домовилися про укладання угоди про співробітництво та дали згоду на подальший моніторинг освітньо-професійної програми для забезпечення її відповідності актуальним вимогам сьогодення.