Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

В ДУІКТ обговорили проєкт освітньої програми «Діджитал маркетинг» для бакалаврів

08:35, 25-11-2024

У четвер, 21 листопада відбулася змістовна зустріч директора Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Світлани Петровської та завідувача кафедри Маркетингу Олени Виноградової зі стейкхолдерами: Аллою Петриченко, співзасновницею Shop-Express, експерткою у сфері інтернет-маркетингу й електронної комерції та Данилом Кандаковим,  засновником та СЕО веб-агенства Turboweb. 

Метою зустрічі було залучення стейкхолдерів до продуктивної та конструктивної дискусії щодо змістовного наповнення освітньої програми «Діджитал маркетинг», яку планується впровадити для бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг» у 2025 році. Під час зустрічі пролунала повітряна тривога і подовження обговорення вже відбувалося в укритті університету – аудиторії підвального приміщення із якісним WiFi та комфортними умовами перебування.


Гуру цифрового маркетингу надали перелік необхідних компетенцій, поділилися ідеями щодо формування у студентів вмінь та навичок для опанування сучасної професії. Алла Петриченко підкреслила затребуваність на даний час таких скілів у веб-маркетингу, як: розуміння продажів на маркет-плейс; знання інструментарію аналітики ефективності реклами, особливостей різних каналів просування, інструментів товарної та нетоварної реклами, Google шопінгу; вміння СЕО – просування, Google ранжування сайтів; інструментарію СММ маркетингу, складових контент-маркетингу.

Данило Кандаков озвучив компетенції, які повинен мати сучасний маркетолог за умов діджиталізації, основні  навички для застосування цифрових технологій продажу тощо.

У процесі обговорень директор Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Світлана Петровська запропоновала посилити освітню програму шляхом подальшого залучення учасників зустрічі до проведення гостьових лекцій і тренінгів, що надасть здобувачам безцінний досвід та цифрові навички відповідно сучасним потребам ринку праці. Стейкхолдери висловили готовність сприяти практичній підготовці здобувачів освіти.

У підсумку учасники зустрічі домовилися про укладання угоди про співробітництво та дали згоду на подальший моніторинг освітньо-професійної програми для забезпечення її відповідності актуальним вимогам сьогодення.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 57