Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Екскурсія у світ високого маркетингу: студенти ДУІКТ відвідали компанію Fedoriv

14:35, 18-11-2024

У четвер, 14 листопада студенти 3 курсу кафедри Маркетингу отримали унікальну можливість зануритися в світ майбутньої професії разом із легендарною командою Fedoriv – компанією, яка диктує тренди й виводить бренди на новий рівень у масштабах усієї України.

Маркетингове агентство Fedoriv – це одна з найбільших в Україні маркетингових компаній, яка була створена досвідченим маркетологом і підприємцем Андрієм Федорівим. Після декількох років роботи на ринку України, компанія почала розвивати свою діяльність і бізнес за межами країни.

Наші студенти не лише познайомилися з професіоналами, але й відвідали ексклюзивну лекцію, де почули з перших вуст про стратегічне мислення, креативні концепції, та тонкощі формування бренду, які дозволяють Fedoriv залишатися на піку індустрії. За словами керівництва компанії, саме вони створюють бренди, які змінюють і покращують бізнес.

У компанії є дослідна команда, в якій кожен знає, як стати справжнім гейм-ченджером і може змінити напрямок бізнесу своїх клієнтів, дати їм поради і змінити роботу брендів так, щоб вони стали якісними й успішними. У портфоліо маркетингової компанії є понад 120 брендів. За більш ніж 10 років на ринку було створено 13 товарних категорій.

На сьогодні компанія Fedoriv Marketing Agency працює не тільки в Україні, а й в 13 країнах, серед яких: США, Сінгапур, Норвегія, Грузія, Швейцарії, Німеччини та інших. В Україні компанія працює з такими відомими брендами, як: Rozetka, Megogo, Моршинська, Нова Пошта, Фокстрот та з багатьма іншими.

  

Під час візиту студенти були вражені теплою атмосферою спілкування, яка була пронизана інсайтами та натхненням. Наприкінці кожен отримав корисні подарунки від компанії – невеличкі артефакти, які завжди нагадуватимуть про цей особливий день.

Дякуємо Fedoriv за гостинність та за те, що допомагаєте нашим студентам побачити світ маркетингу зсередини!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 334