01 листопада відбулося розширене засідання кафедри маркетингу, на яке запросили здобувачів доктора філософії. Молоді науковці звітували про результати виконаних досліджень, оприлюднення наукових ідей в статтях та тезах доповідей, ділилися досвідом участі у наукових конференціях. Викладачі кафедри - наукові керівники аспірантів, надали оцінку перших результатів наукової роботи своїх підлеглих та поставили задачі на майбутнє.
Завідувач кафедри, доктор наук, професор Олена Виноградова наголосила про важливість дотримання термінів виконання індивідуальних планів аспірантами та принципів академічної доброчесності, побажала всім наукового натхнення та плідної роботи над дослідженнями. Проінформувала про можливості наукового та професійного зростання, участі у проєктно-грантовій діяльності, різноманітних наукових заходах кафедри, інституту та університету, програмах мобільності.
Підготовка нового покоління дослідників є важливою складовою наукової діяльності кафедри маркетингу. Науково-педагогічні працівники кафедри мають суттєві наукові доробки, особистий наукових досвід, який вони передають здобувачам – науковцям. Тому такі зустрічі з аспірантами є важливою складовою наукового моніторингу їхньої діяльності та засобом мотивації щодо подальших наукових кроків.