Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

День українського маркетолога: студенти ДУІКТ відзначили свято участю в майстер-класі

14:07, 25-10-2024

Сьогодні, 25 жовтня студенти-маркетологи другого курсу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій взяли участь у майстер-класі в рамках Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє». 

Напрямки роботи конференції:

  • Креативні індустрії в епоху цифрових трансформацій;
  • Менеджмент та логістика: сучасні підходи та виклики;
  • Маркетингові стратегії в економічному розвитку та підприємництві;  
  • Циркулярна економіка: сталий розвиток через інновації та креативність.

Не дивно, що цей майстер-клас відбувся саме сьогодні, адже 25 жовтня в Україні відзначається День маркетолога.

Захід об'єднав молодих фахівців, які прагнуть поглибити свої знання та вдосконалити навички в галузі маркетингу. Учасники майстер-класу мали унікальну можливість поспілкуватися з провідними експертами індустрії, обговорити нові тенденції та поділитися власними ідеями.

Основними темами заходу стали цифровий маркетинг, аналітика та інноваційні підходи до просування брендів.

  • «Секрет успішного тіктоку». Наталя Пірус, тікток маркетолог, співзасновниця тікток-агеції «Nolli» та тікток-проєкту магазина «Магазин»
  • «Як народжуються бренди». Ірина Стецевич, СЕО та засновник бренд маркетингової агенції aprostir.com

   

День маркетолога став справжнім святом знань та професійного зростання для молодих маркетологів!

Бажаємо креативу, натхнення та успіху в усіх справах під мирним ясним небом України!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 588