Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

День українського маркетолога: студенти ДУІКТ відзначили свято участю в майстер-класі

14:07, 25-10-2024

Сьогодні, 25 жовтня студенти-маркетологи другого курсу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій взяли участь у майстер-класі в рамках Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє». 

Напрямки роботи конференції:

  • Креативні індустрії в епоху цифрових трансформацій;
  • Менеджмент та логістика: сучасні підходи та виклики;
  • Маркетингові стратегії в економічному розвитку та підприємництві;  
  • Циркулярна економіка: сталий розвиток через інновації та креативність.

Не дивно, що цей майстер-клас відбувся саме сьогодні, адже 25 жовтня в Україні відзначається День маркетолога.

Захід об'єднав молодих фахівців, які прагнуть поглибити свої знання та вдосконалити навички в галузі маркетингу. Учасники майстер-класу мали унікальну можливість поспілкуватися з провідними експертами індустрії, обговорити нові тенденції та поділитися власними ідеями.

Основними темами заходу стали цифровий маркетинг, аналітика та інноваційні підходи до просування брендів.

  • «Секрет успішного тіктоку». Наталя Пірус, тікток маркетолог, співзасновниця тікток-агеції «Nolli» та тікток-проєкту магазина «Магазин»
  • «Як народжуються бренди». Ірина Стецевич, СЕО та засновник бренд маркетингової агенції aprostir.com

   

День маркетолога став справжнім святом знань та професійного зростання для молодих маркетологів!

Бажаємо креативу, натхнення та успіху в усіх справах під мирним ясним небом України!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 606