Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи взяли участь у популярній фінансовій тренінг-грі Cashflow

08:37, 28-10-2024

Першокурсники кафедри Маркетингу ДУІКТ взяли участь у популярній фінансовій тренінг-грі Cashflow (Грошовий потік) 303. Ведучим, на запрошення кафедри, традиційно був бізнес-тренер, підприємець Макс Дмитренко.

Ігри серії Грошовий потік (Cashflow) - це популярні економічні ігри для дорослих. Їх мета — в ігровій формі дати людині основи фінансової грамотності, навчити правильно розпоряджатися ресурсами, розвинути підприємницький хист.

 

Автором гри є Роберт Тору Кіосакі — американський інвестор, бізнесмен, письменник, автор книг «Багатий Тато, Бідний Тато», «Квадрант грошового потоку», «Бізнес ХХІ століття», та інших.

Студенти мали змогу зіграти в унікальну гру, яка дозволяє будь-кому за кілька годин пройти шлях від найманого працівника до фінансово незалежної людини і зрозуміти, що потрібно для досягнення фінансового успіху у житті.


 

      

Як зрозуміли майбутні маркетологи, робити гроші можна абсолютно на всьому. Крім того, учасники відпрацювали навички створення партнерських відносин, використання ресурсів інших людей, відповідальності та інші.


Переможцями, найбільш азартними гравцями та природженими бізнесменами виявились студенти-маркетологи 1 курсу Ольга Лісіченко, Юлія Дунаєнко і Герман Ануфріков.

Дякуємо бізнес-тренеру Максу Дмитренко за приділений час і надану можливість розвинути навички ведення бізнесу та визначити напрямки для подальшого розвитку! Будемо чекати на продовження!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 540