Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Студентки спеціальності «Маркетинг» відвідали презентацію EdTech Ukraine Association

14:45, 21-10-2024

У четвер,17 жовтня студентки 3 курсу спеціальності «Маркетинг» Катерина Піонтковська та Олександра Мєдєнцева відвідали презентацію EdTech Ukraine Association.

EDTECH UKRAINE ASSOCIATION - громадське об'єднання компаній у сфері освітніх технологій в Україні, створене за підтримки European Edtech Alliance. Ціль Асоціації – побудова спільного простору співпраці та обміну досвідом між українськими та міжнародними EdTech компаніями. А також доступ до грантових та інвестиційних міжнародних ресурсів, освітніх та акселераційних програм.

Формат зустрічі дозволив взяти безпосередню участь у обговоренні інноваційних рішень, які асоціація планує впровадити в навчальний процес закладів середньої та вищої освіти.

Наші студенти не лише здобувають знання на лекціях, але й активно досліджують нові можливості поза навчанням. Це відмінний приклад того, як цілеспрямовано вони йдуть до професійного зростання та наскільки готові бути частиною глобальних змін!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 313