Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Викладачка кафедри Маркетингу отримала відзнаку «Подяка ректора»

16:05, 16-10-2024

У вівторок, 15 жовтня під час засідання Вченої ради Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій відбулося нагородження працівників університету «Подякою ректора».

Очільник ДУІКТ Володимир Шульга вручив відзнаку «Подяка ректора» за сумлінну працю, зразкове виконання своїх службових обов’язків, значний внесок у розбудову ДУІКТ, досягнення у педагогічній, науковій діяльності та у підготовці висококваліфікованих фахівців, а також з нагоди професійного свята – Дня працівників освіти – доценту кафедри Маркетингу Ользі Ромащенко.

Подяка ректора є важливим стимулом для співробітників університету. Вона не лише відзначає високу якість роботи, але й сприяє створенню позитивного іміджу закладу, підкреслюючи активність та різноманітність університетського життя.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 606
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ