Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Студенти-маркетологи спробували себе у якості фокус-групи під час практичного заняття

13:04, 02-10-2024

В рамках практичного заняття з дисципліни «Маркетингові дослідження» студенти 2 курсу спеціальності «Маркетинг» стали представниками цільової аудиторії кондитерської компанії. 

Модератор фокус-групи за спеціально розробленим гайдом розкрив учасникам ключові аспекти виходу нового товару компанії на ринок, а також розподілив ролі всередені групи (амбасадор бренду, поціновувач іншої торгової марки тощо).

Своєю чергою, учасники фокус-групи відповідали на запитання про смак, екологічність пакування, ціну та інші аспекти продукту. В результаті проведеного дослідження було розраховано загальний бал по кожному з питань та сформовано єдину концепцію розвитку продукту, а також зазначено основні проблеми, на які слід звернути увагу виробнику.

Практична складова вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження» допомагає студентам оволодіти навичками критичного мислення; обробляти маркетингову інформацію та інтерпретувати її результати.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 302