В рамках практичного заняття з дисципліни «Маркетингові дослідження» студенти 2 курсу спеціальності «Маркетинг» стали представниками цільової аудиторії кондитерської компанії.
Модератор фокус-групи за спеціально розробленим гайдом розкрив учасникам ключові аспекти виходу нового товару компанії на ринок, а також розподілив ролі всередені групи (амбасадор бренду, поціновувач іншої торгової марки тощо).
Своєю чергою, учасники фокус-групи відповідали на запитання про смак, екологічність пакування, ціну та інші аспекти продукту. В результаті проведеного дослідження було розраховано загальний бал по кожному з питань та сформовано єдину концепцію розвитку продукту, а також зазначено основні проблеми, на які слід звернути увагу виробнику.
Практична складова вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження» допомагає студентам оволодіти навичками критичного мислення; обробляти маркетингову інформацію та інтерпретувати її результати.