У вівторок, 11 червня, на кафедрі маркетингу успішно пройшов другий день захисту кваліфікаційних робіт бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг».
Захист розпочався з привітального слова завідувачки кафедри маркетингу Олени Виноградової. Викладач нагадала студентам, скільки перешкод їм вже вдалося подолати на шляху до отримання освіти, і наскільки велику роль у цьому відіграла самомотивація, наполегливість та самонавчання.
Нинішні випускники почали навчання у 2020 році, коли Пандемія та карантин ускладнили умови навчання та взагалі кардинально змінили наше звичне життя. Війна 2022-го знов внесла корективи у студентське життя. Тому захист диплому – це не лише демонстрація яскравих ідей, набутих професійних компетенцій і ораторської майстерності. Це ще й особиста перемога кожного, зазначила Олена Виноградова.
Здобувачами вищої освіти було підготовлено кваліфікаційні роботи за найбільш актуальними та сучасними темами. Зокрема, були проведені дослідження на базі таких відомих компаній, як CML, «Rochen», «Світоч», «Сільпо», «Нова Пошта», «РУШ», «Добробут», «Поліція охорони», «ТОП-МЕДІА». Високий рівень представлених бакалаврських робіт є найкращим доказом рівня знань, отриманих в процесі навчання в університеті. Представлені до захисту роботи відповідають всім вимогам, які висуваються до бакалаврських кваліфікаційних робіт за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Екзаменаційна комісія високо оцінила представлені роботи, особливо відмітили студентів-маркетологів Марину Шваб, Анну Березіну і Софію Щур, які захисти свої роботи на відмінно та можуть претендувати на диплом з відзнакою.
Вітаємо бакалаврів з успішним захистом кваліфікаційних робіт та бажаємо подальших успіхів, злагоди та миру!