Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

На кафедрі маркетингу ДУІКТ розпочався захист бакалаврських робіт

09:56, 11-06-2024

У понеділок, 10 червня, на кафедрі маркетингу розпочато захист кваліфікаційних робіт бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг».

Захист розпочався з привітального слова завідувачки кафедри Олени Виноградової. Здобувачами вищої освіти було підготовлено кваліфікаційні роботи за найбільш актуальними та сучасними темами. Зокрема, були проведені дослідження на базі таких відомих компаній, як Lʼoreal, MakeUp, Rochen, Епіцентр, Яготинське.


Бакалаврські роботи не лише містили ґрунтовні маркетингові дослідження та аналіз, а й мали практичне спрямування розроблених рекомендацій, чим викликали жваву дискусію та цікаві запитання членів екзаменаційної комісії, на які бакалаври давали аргументовані, змістовні відповіді.

Голова екзаменаційної комісії к.е.н., професор кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету Олена Зайцева відмітила високий рівень підготовки студентів, вміння проводити маркетингові дослідження та робити аналітичні висновки.


Екзаменаційна комісія високо оцінила представлені бакалаврські роботи, особливо відзначили студентів-маркетологів Світлану Богуш, Анастасію Капітанчук, Юлію Желібу та Крістіну Астанкову, які захисти свої роботи на відмінно.


Вітаємо бакалаврів з успішним захистом кваліфікаційних робіт та бажаємо кар’єрного зростання!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 336