У четвер, 6 червня, відбудеться VІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії». Взяти участь в онлайн-заході зможуть всі бажаючі.
ПРОГРАМА ПЛЕНАРНОГО ЗАСІДАННЯ
10:00 - Привітання учасників конференції
- Олена Виноградова, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу, Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
- Пауліна Колісніченко, доктор економічних наук, професор, Vice Rector for International Cooperation, WSHIU Academy of Applied Sciences, Poznan, Poland.
- Валерія Колосок, доктор економічних наук, професор, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»
ВИСТУПИ СПІКЕРІВ
10:15
- Альона Валуєва – менеджер проєктів UnionMedia & Azzuro, Шотландія, Великобританія, тема доповіді «Маркетинг сучасності. Тенденції розвитку та практичні рекомендації»
10:30
- Дмитро Посохов – директор ТОВ МЕДІА КОМПАНІЯ «СТАРЛАЙН», тема доповіді «Стан ринку ТВ реклами в період повномасштабного вторгнення 2022-2024».
10:45
- Андрій Мокряков – старший консультант компанії «Pro-Consulting», тема доповіді «Сучасні підходи до проведення маркетингових досліджень: від методології до практичного впровадження»
11:00
- Віталій Тупкало – д.е.н., професор кафедри кібербезпеки, інформаційних технологій та економіки Київського Університету інтелектуальної власності та права, тема доповіді «Процесно-орієнтований підхід до синтезу моделі аудиту потенціцйних інформаційних та кіберзагроз операційній діяльності підприємства».
11:15
- Ольга Ігнатенко – к.псих.н, доцент кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, тема доповіді «Психологія маркетингу. Сучасна концепція формування пропозиції для покупців з різними типами поведінкової моделі».
Приєднуйтеся за посиланням
https://us02web.zoom.us/j/86949593678?pwd=WkFSM1VuK0hYb0VnMUlHK1NtVit4UT09
Ідентифікатор конференції: 869 4959 3678
Код доступу: q8srA0
БАЖАЄМО ТВОРЧОГО НАТХНЕННЯ !