Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

"Маркетинг майбутнього": науковців запрошують долучитися до Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції

13:16, 05-06-2024

У четвер, 6 червня, відбудеться VІ  Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії». Взяти участь в онлайн-заході зможуть всі бажаючі. 

 

ПРОГРАМА ПЛЕНАРНОГО ЗАСІДАННЯ

10:00 - Привітання учасників конференції

  • Олена Виноградова, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу, Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  • Пауліна Колісніченко, доктор економічних наук, професор, Vice Rector for International Cooperation, WSHIU Academy of Applied Sciences, Poznan, Poland.
  • Валерія Колосок, доктор економічних наук, професор, ДВНЗ  «Приазовський державний технічний університет»  

 

ВИСТУПИ СПІКЕРІВ

10:15

  • Альона  Валуєва – менеджер проєктів UnionMedia & Azzuro, Шотландія, Великобританія, тема доповіді «Маркетинг сучасності. Тенденції розвитку та практичні рекомендації»

10:30

  • Дмитро Посохов – директор ТОВ МЕДІА КОМПАНІЯ «СТАРЛАЙН», тема доповіді «Стан ринку ТВ реклами в період повномасштабного вторгнення 2022-2024».

10:45

  • Андрій Мокряков – старший консультант  компанії «Pro-Consulting», тема  доповіді «Сучасні підходи до проведення маркетингових досліджень: від методології до практичного впровадження»

11:00

  • Віталій Тупкало – д.е.н., професор кафедри кібербезпеки, інформаційних технологій та економіки Київського Університету інтелектуальної власності та права, тема доповіді «Процесно-орієнтований підхід до синтезу моделі аудиту потенціцйних інформаційних та кіберзагроз операційній діяльності підприємства».

11:15

  • Ольга Ігнатенко – к.псих.н, доцент кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, тема доповіді «Психологія маркетингу. Сучасна концепція формування пропозиції  для покупців з різними типами поведінкової моделі».

 

Приєднуйтеся за посиланням

https://us02web.zoom.us/j/86949593678?pwd=WkFSM1VuK0hYb0VnMUlHK1NtVit4UT09 

Ідентифікатор конференції: 869 4959 3678
Код доступу: q8srA0

БАЖАЄМО ТВОРЧОГО НАТХНЕННЯ !

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 681