Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

"Маркетинг майбутнього": науковців запрошують долучитися до Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції

13:16, 05-06-2024

У четвер, 6 червня, відбудеться VІ  Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії». Взяти участь в онлайн-заході зможуть всі бажаючі. 

 

ПРОГРАМА ПЛЕНАРНОГО ЗАСІДАННЯ

10:00 - Привітання учасників конференції

  • Олена Виноградова, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу, Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  • Пауліна Колісніченко, доктор економічних наук, професор, Vice Rector for International Cooperation, WSHIU Academy of Applied Sciences, Poznan, Poland.
  • Валерія Колосок, доктор економічних наук, професор, ДВНЗ  «Приазовський державний технічний університет»  

 

ВИСТУПИ СПІКЕРІВ

10:15

  • Альона  Валуєва – менеджер проєктів UnionMedia & Azzuro, Шотландія, Великобританія, тема доповіді «Маркетинг сучасності. Тенденції розвитку та практичні рекомендації»

10:30

  • Дмитро Посохов – директор ТОВ МЕДІА КОМПАНІЯ «СТАРЛАЙН», тема доповіді «Стан ринку ТВ реклами в період повномасштабного вторгнення 2022-2024».

10:45

  • Андрій Мокряков – старший консультант  компанії «Pro-Consulting», тема  доповіді «Сучасні підходи до проведення маркетингових досліджень: від методології до практичного впровадження»

11:00

  • Віталій Тупкало – д.е.н., професор кафедри кібербезпеки, інформаційних технологій та економіки Київського Університету інтелектуальної власності та права, тема доповіді «Процесно-орієнтований підхід до синтезу моделі аудиту потенціцйних інформаційних та кіберзагроз операційній діяльності підприємства».

11:15

  • Ольга Ігнатенко – к.псих.н, доцент кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, тема доповіді «Психологія маркетингу. Сучасна концепція формування пропозиції  для покупців з різними типами поведінкової моделі».

 

Приєднуйтеся за посиланням

https://us02web.zoom.us/j/86949593678?pwd=WkFSM1VuK0hYb0VnMUlHK1NtVit4UT09 

Ідентифікатор конференції: 869 4959 3678
Код доступу: q8srA0

БАЖАЄМО ТВОРЧОГО НАТХНЕННЯ !

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 639